Aviseringar
Rensa alla

cpmänniskor nr 2


Ämnesstartare

man måste vara tard för att få arbeta som säljare det är därför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

DET är trams dazed

[love][blush]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

så jävla respektlösa

Det gör mig allvarligt mer arg när det alltid är killar som är så sjukt närgångna och aldrig ger sig, med sådär lite äckliga leenden och dryg attityd.. Blir såhär nu [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

man måste vara tard för att få arbeta som säljare det är därför

ja, eller iaf de som jobbat längre än 2 månader typ.. tardsen som är kvar

dazed_and_confused:

[love][blush]

[love]

Ingemarsdotter:

Det gör mig allvarligt mer arg när det alltid är killar som är så sjukt närgångna och aldrig ger sig, med sådär lite äckliga leenden och dryg attityd.. Blir såhär nu [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

mmm, nästa gång, lova att du flippar. äckliga leendena är så IRRITERANDE


   
SvaraCitera

Lounge fact:

lova att du flippar

Vet var en av dem bor, det senaste hände för bara nån vecka sen. Hämndaktion [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Vet var en av dem bor, det senaste hände för bara nån vecka sen. Hämndaktion [bigcheers]

men ja [crazy] do it do it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar sådana. Brukar låtsas vara jätte intresserade av t.ex. abonnemangserbjudande etc. Och låter dem prata på non-stop om förmåner, pris osv. Och sen typ; nej, men du - jag är nog inte intresserad.

De blir typ förbannade.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

De blir typ förbannade.

najs, men skulle säkert bli hjärntvättad och köpa det ändå :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mötte en en gång på stan... såg att dom stod där framme så jag försökte gå så långt ut mot kanten som möjligt (dom stod mitt i gågatan) men neee klart han hoppar på mig [cry][cry] typ frågar vad jag har för mobil och grejer och vill titta på den och så knappar han på min mobil för jag tog fram den och visa haah :C sen frågar han hur mkt jag ringer för i månaden och jag typ "10 kr max" för jag ringer typ aldrig, låter folk ringa mig ist. och då blir han ju ägd eftersom han ville sälja nåt abonnemang som jag skulle tjäna in cash på liksom [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar driva med dem om jag befinner mig i rätt sinnesstämning.

- Hej, har du tid en stund?
- Öh tyvärr, jag har ingen mobil.
*Tar upp mobilen och går vidare*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbar som säljare[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja!! En av dem följde efter mig in på Ö&B en gång och fortsatte mala på om tele2 och dess fördelar. Trots att jag redan sagt att jag hade tele2 och rabblat något låtsasnummer i förbifarten för att få vara ifred så fortsatte han och ville skaffa ett "ÄNNU bättre avtal, jag låååååvar!"[cry][cry]
Han ville inte ge sig!!!!!!!!

Schism:

- Hej, har du tid en stund?
- Öh tyvärr, jag har ingen mobil.
*Tar upp mobilen och går vidare*

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jobbar som säljare[sad]

nähä?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kommer aldrig fram någon jävel till mig. Dom glor som fan, men ingen vågar komma fram.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

och då blir han ju ägd eftersom han ville sälja nåt abonnemang som jag skulle tjäna in cash på liksom [crazy][crazy][crazy]

strongt att äga en säljare [crazy] få saker som får dem att hålla käft

Schism:

*Tar upp mobilen och går vidare*

[crazy][crazy]


   
SvaraCitera