Aviseringar
Rensa alla

Crush


Ämnesstartare

Jag har en stoor crush på en kille jag inte ens känner. Jag följer honom på instagram och jag har haft en crush på honom i några månader och jag har inte vågat ta kontakt med honom. Han vet säkert inte ens vem jag är 🙁  Jag vill glömma honom, men jag kan inte! Jag har försökt att sluta tänka på honom men det går bara inte. Jag vill ta kontakt med honom men jag vågar verkligen inte för jag är rädd för vad han ska tycka om mig. Några tips på hur jag kan glömma bort honom?


   
Citera

Flygandeko:
Jag har en stoor crush på en kille jag inte ens känner. Jag följer honom på instagram och jag har haft en crush på honom i några månader och jag har inte vågat ta kontakt med honom. Han vet säkert inte ens vem jag är 🙁  Jag vill glömma honom, men jag kan inte! Jag har försökt att sluta tänka på honom men det går bara inte. Jag vill ta kontakt med honom men jag vågar verkligen inte för jag är rädd för vad han ska tycka om mig. Några tips på hur jag kan glömma bort honom?

Istället för att du lever med denna ångest
Ta kontakt med killen

Får du nej; ja då vet du iaf att det inte kommer hända, då kan du börja sluta med att ha ångest

får du ja; åhh sådan glädje


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Awflauggz:

Istället för att du lever med denna ångest
Ta kontakt med killen

Får du nej; ja då vet du iaf att det inte kommer hända, då kan du börja sluta med att ha ångest

får du ja; åhh sådan glädje

what he said


   
SvaraCitera

leiz:

what he said

va???


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Awflauggz:

va???

Jag instämmer med dig? Skeptisk eller va?


   
SvaraCitera

leiz:

Jag instämmer med dig? Skeptisk eller va?

aha haha, tog ett tag innan jag förtod!Glad

awflauggz är segfattad på natten


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Awflauggz:

aha haha, tog ett tag innan jag förtod!Glad

awflauggz är segfattad på natten

Haha it's ok Söt


   
SvaraCitera

Skriv till han på Fb eller ta kontakt med han på något annat sätt som du känner dig bekväm på, du är ju kär, varför inte testa? Glad


   
SvaraCitera