Aviseringar
Rensa alla

crush på min lärare, åldersskillnad 10 år


Ämnesstartare

okej. nu har ja en typ SJUKT snygg lärare... [love] i matte o historia!

jag vill göra ALLT för att impa på honom!!

jag är ingen direkt "snygg tjej", utan ser helt normal ut.. [tired] så jag kan tyvärr inte impa me mitt utseende. MEN....

jag är ganska smart (tkr ja själv iaf [smile]) och vill impa som fan på honom i hans ämnen..

nu behöver ja hjälp me hur ja ska göra:

- hur imponerar man på sin historialärare? bra saker att kunna (förutom grundgrejorna)

- hur impar man på en mattelärare? (ska man typ vara frågvis o kanske "tillåta" sig att ha fel men verka ambitiös, eller ska man svara endast när man kan... fast man kanske inte lär sig lika mkt då?)


   
Citera
Ämnesstartare

övriga saker som ja inte direkt "frågar om" får ni gärna också säga,.. behöver tips RENT GENERELLT! [smile]


   
SvaraCitera

Eh, inte för att vara cynisk men kommer gå åt helvete. Han lär knappast riskera jobbet och eventuellt fängelse (beroende på din ålder) för dig om jag ska vara krass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Eh, inte för att vara cynisk men kommer gå åt helvete. Han lär knappast riskera jobbet och eventuellt fängelse (beroende på din ålder) för dig om jag ska vara krass

nä, ja vet. tänkte inte direkt satsa på att score:a me honom!.. men jag vill ändå impa!! help please!![rolleyes]


   
SvaraCitera

tvivlar på att han ser på någon av sina elever på det sättet. Liksom att han ser eleverna som endast elever och inget annat.
(sry för dålig förklaring, är rätt trött)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gargamelott:

tvivlar på att han ser på någon av sina elever på det sättet. Liksom att han ser eleverna som endast elever och inget annat.
(sry för dålig förklaring, är rätt trött)

nejmen ja fattar va du menar.. men hur kan man ändå "stå ut"? om jag nu skulle vilja ÄNDÅ? [smile] jag vill verkligen verkligen försöka "få" honom... önskar ibland att ja inte va hans elev (då skulle ja ju få dejta honom, men å andra sidan skulle ja ju typ aldrig träffa honom)...[chocked]


   
SvaraCitera

min historialärare älskar mig [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

min historialärare älskar mig

åh åh åh, du gör du??????


   
SvaraCitera

babybox:

men hur kan man ändå "stå ut"?

Du får nog försöka att koppla bort känslorna som du har för honom. Eller försöka intala dig själv att det aldrig kommer bli något mellan er :/
För som KingGurka sa så lär han nog inte riskera jobbet för att flirta med någon elev.
Om du skulle fortsätta att försöka "få" honom så kanske dina känslor för honom skulle växa ännu mer. Vilket sen kanske kan göra det jobbigt för dig :/

babybox:

jag vill verkligen verkligen försöka "få" honom... önskar ibland att ja inte va hans elev (då skulle ja ju få dejta honom, men å andra sidan skulle ja ju typ aldrig träffa honom)...

Det är kanske möjligt att du hade haft chans att dejta honom om du inte varit hans elev. Men som du själv nämnde så skulle du förmodligen inte träffat honom om det inte vore för skolan.


   
SvaraCitera

babybox:

åh åh åh, du gör du??????

[love]

är allmänt bäst. han brukar krama mig och kalla mig "stumpan" men även "tösabit". sjukt fint.


   
SvaraCitera

Det dem sa, men du kan komma mer fram med dina egna ideer och tankar i historian.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får en lärare ens bli tillsammans med sin elev? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spaceFlea:

Det dem sa, men du kan komma mer fram med dina egna ideer och tankar i historian.

ah, de e ju smart... typ dra slutsatser å så? [smile]

Marielle Hagblad:

Får en lärare ens bli tillsammans med sin elev?

venne, olika på olika skolor tror ja.. inte olagligt, men rejält tabulagt!

helutuhle:

är allmänt bäst. han brukar krama mig och kalla mig "stumpan" men även "tösabit". sjukt fint.

men hur blir man allmänt bäst då??? jag vill INGET hellre än att imponera på honom.. så ge mig allt ni har!!


   
SvaraCitera

alltså, är detta din historielärare eller varför i allsindar ligger tråden här?

Ont: Nej, tio år är för mycket, särskilt när det är din lärare.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Historia


   
SvaraCitera