Aviseringar
Rensa alla

[cry][cry][tired]


royalflush:

Hah, fegade också ut idag, dels för att jag inte riktigt var säker... Trodde jag bara var kåt, men verkar inte vara så....

mm det suger. men iaf jag får fan aldrig någon ärlig chans.. ser knappt människan och när det väl händer är det mycket kort och alltid med massa andra folk etc etc

royalflush:

Vad lyssnar du på för musik då

tryckte bara på alla musik på datorn, så det har varit allt från eminem till cannibal corpse. just nu är det kent. själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pulsation:

tryckte bara på alla musik på datorn, så det har varit allt från eminem till cannibal corpse. just nu är det kent. själv?

Tupac och eazy-e, dunkar på bra[y]
Snart blire Santana - maria maria [rolleyes]

Pulsation:

mm det suger. men iaf jag får fan aldrig någon ärlig chans.. ser knappt människan och när det väl händer är det mycket kort och alltid med massa andra folk etc etc

Jo, damen som jag har kärat ner mig i går dock i samma klass som mig, det är nästan jobbigare så... Funkar det inte kommer man att stöta på henne varje jävla dag i två år.[n]


   
SvaraCitera

royalflush:

Jo, damen som jag har kärat ner mig i går dock i samma klass som mig, det är nästan jobbigare så... Funkar det inte kommer man att stöta på henne varje jävla dag i två år.

det är sant, men det är ju värt att ta chansen. hade du hellre velat vara i min sits? jag hade som jag känner nu hellre velat vara i din sits. men gräset kanske alltid är grönare på andra sidan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pulsation:

det är sant, men det är ju värt att ta chansen. hade du hellre velat vara i min sits? jag hade som jag känner nu hellre velat vara i din sits. men gräset kanske alltid är grönare på andra sidan..

Jaja, problem har vi i vilket fall som hellst....
Saken är den att hon var intresserad av mig förrut men de va inte jag.... Jag ignorerade henne och det kände hon av, så nu är det ombytta roller om man säger så


   
SvaraCitera

royalflush:

Jaja, problem har vi i vilket fall som hellst....
Saken är den att hon var intresserad av mig förrut men de va inte jag.... Jag ignorerade henne och det kände hon av, så nu är det ombytta roller om man säger så

okej, men snacka med henne?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

http://open.spotify.com/track/2jCFZEMjIGDMy62ceozhwa

den låten är så underbar 😀 [y]


   
SvaraCitera

Pulsation:

Saken är den att hon var intresserad av mig förrut men de va inte jag....

hur kommer det sig att det ändrades då? du kanske bara vill ha henne för att du inte längre kan få henne typ?


   
SvaraCitera

Lici:

hur kommer det sig att det ändrades då? du kanske bara vill ha henne för att du inte längre kan få henne typ?

du citerade fel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pulsation:

okej, men snacka med henne?

För blyg[blush] tror det var därför jag ignorerade henne till en början[ops]

Lici:

hur kommer det sig att det ändrades då? du kanske bara vill ha henne för att du inte längre kan få henne typ?

Kan vara det också[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Ska ta en titt på det, Youtube ftw!

[y]

Lici:

den låten är så underbar 😀 [y]

Du är värdelös och illa omtyckt. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[y]

Var inte riktigt min typ utav musik men funkar helt klart när man är deppig och vill bli deppigare[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Var inte riktigt min typ utav musik men funkar helt klart när man är deppig och vill bli deppigare[rolleyes]

Kent? Pink Floyd? the Cure? Jag brukar köra ner mig själv så långt ner i skiten jag kan innan jag drar mig upp igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pulsation:

okej. det suger för mig just nu.. måste bli glad tills ikväll med

Varför suger det för dig då? [crazy][cute]


   
SvaraCitera

royalflush:

Kan vara det också

men om det är såkanke det blir så att om du får henne tillslut visar det sig att du inteär i ntreserad längre och det skulle vara välldigt o schyst emot tjejen

Ensamvargen:

Du är värdelös och illa omtyckt.

oh va gullig duär det värmer mitt hjärta , din jävla skit [blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lici:

oh va gullig duär det värmer mitt hjärta , din jävla skit [blush][love]

Åh! Du får ha det så fördjävligt. [cute][love]


   
SvaraCitera