Aviseringar
Rensa alla

CS 1.6 Server


Ämnesstartare

Bergdahl:

stör mig inte på det där

Oavsett så är det en bugg. Förstår inte vad som är roligt med ett spel med massvis av buggar, som inte kommer att fixas.

Bergdahl:

tror ej det är någon bugg.

Jo. Det är en bugg. Varför skulle speltillverkare, någonsin, skapa ett spel där granater sprängs igenom väggar?

Bergdahl:

ett spel behöver ju inte vara realistiskt för att vara kul.

Ett spel som de har försökt göra realistiskt som inte är realistiskt är inte kul.


   
SvaraCitera

Hur fan söker man på servrar som tex surfski servrar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madridista:

Hur fan söker man på servrar som tex surfski servrar?

Tyvärr är ju server listan i CS 1.6 ur funktion, men du kan använda hlsw.com eller game-monitor för att hitta servrar.


   
SvaraCitera

HeHu:

Tyvärr är ju server listan i CS 1.6 ur funktion, men du kan använda hlsw.com eller game-monitor för att hitta servrar.

okej tack 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om nån annan är sugen på att testa be gärna om mitt steam namn i PM. 🙂


   
SvaraCitera

Hemlight:

Jo. Det är en bugg. Varför skulle speltillverkare, någonsin, skapa ett spel där granater sprängs igenom väggar?

alltså suuuck, dom har ju gjort hur många uppdateringar som helst. det har hetat cs 0.8 osv. en sån där grej med väggen går att fixa och dom har valt att inte fixa det. kanske för att det har varit ett kul inslag i spelet o ökat möjligheterna för, framför allt, ct.

men jag orkar inte prata med dig någe mer, känner att jag har svar men känner också att du är lite trångsynt. kan du förstå o acceptera att jag och många andra känner/tycker att det är roligare med cs 1.6? :S

eller nej spelar ingen roll...


   
SvaraCitera

Om ni dessutom ska öppna en server till Alliance of Valiant Arms då är jag intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har även lagt upp hemsida, om ni är interesserade kan ni även kontaka mig där.

http://www.slakthuset.org/index.php


   
SvaraCitera

S3ON:

Knappt några som lirar 1,6 längre ju.

MEST, KORKADE, POST, I, HELA, FORUMET. SERIÖST.


   
SvaraCitera

kevindendaylige:

MEST, KORKADE, POST, I, HELA, FORUMET. SERIÖST.

Det är väl min brandvägg som blockerar servrarna då. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är väl min brandvägg som blockerar servrarna då. [tard]

Som sagt innan är server listan till cs 1.6 hackad av Rumäner eller nåt linande, så om man lyckas få upp servrar är det mest fake-servrar som leder till deras.

Man får använda Game-monitor eller HLSW eller liknande för att hitta servrar.

Hoppas dock att steam eller valve tar tag i problemet.


   
SvaraCitera

S3ON:

Det är väl min brandvägg som blockerar servrarna då.

Tror samma sak händer för mig..
Dock låter HeHus teori rätt sann då det finns många sådana servar som leder en till en annan.

Och för att verkligen spela CS 1.6 i sin helhet ska man verkligen inte klicka "Find Game" och bara hoppa in på första bästa de_dust2 servern. Man ska köra PCWs god damnit!


   
SvaraCitera