Aviseringar
Rensa alla

CSN beslutar att du inte kan få studiemedel


dryyyygt

tänkte söka nu för mitt år, men tror det var för tidigt för det stod att jag skulle läsa 0 p detta år.
väntar till mina kurser kommer upp på "min sida" på kthsidan ist


   
SvaraCitera

apriliamx50:

Jobb finns överallt!

lol


   
SvaraCitera

Angelize:

pga börgare.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det är första gången jag tar lån om det har nån betydelse

ah okej blev orolig! hoppas d löser sej


   
SvaraCitera

Angelize:

Du har ingen som helst aning om vad jag har för psykiska problem så du ska ge fan i att yttra dig.

Okej, jag ber om ursäkt för att jag glömde notera att man även ska jobba efter rådande psykiska förhållanden. Jag noterade först nu hur riktat mitt inlägg vart... Förlåt. Men det jag ville poängtera mest var faktiskt att det finns jobb bara man vill! Man måste inte jobba på McDonalds utan som jag skrev tidigare så kan man ju hitta ett konditori som är lugnt och stillsamt eller något annat yrke som inte är lika påfrestande.


   
SvaraCitera

apriliamx50:

Jobb finns överallt!

apriliamx50:

Möjligheterna finns! Bara man öppnar ögonen.

Vilken fin liten drömvärld du lever i. Var jag bor finns i princip inga jobb sedan militären försvann från området. Och det är förövrigt inget fel på att vara kräsen i sitt jobbval. Är man helt utfattig ska man självklart ta det jobb man får men har man lite finns det ingen anledning att söka ett jobb var man vet att man kommer att må dåligt.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apriliamx50:

så kan man ju hitta ett konditori som är lugnt och stillsamt

bra idé har glömt söka jobb på alla ställen där det redan är fullsatt för att arbetsuppgifterna är skitsofta och miljön trevlig. tack för påminnelsen.

obs ironi hähähä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur har det gått?
Vad ska du plugga? CSN är så otrevliga. Pratade med en jätteotrevlig gubbe där för ett tag sedan. Men han var säkert jättemissnöjd med sitt liv och psyktrött på studenter och deras spörsmål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha jobbade du på börgarfabrik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej [cry]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
neeeeeeeeeeeeeeeej [cry]
neeeeeeeeeeeej
neeeeeej [cry]

CSN menar inget illa. CSN gör detta enbart för ditt eget bästa. CSN vet vad som är bäst för dig. CSN är som en tredje förälder.

Som är jobbig(are).
Och ond(are).
Och pinsammare.
Och (mer) irriterande.
Och även jobbig(are).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas jag kan få det i höst, hade en dkuld, den betalade jag, sen skolkade jag lite till.. Men fick ingen skuld, väntar på ett brev.. [party]


   
SvaraCitera