Aviseringar
Rensa alla

Csn Hatar er


Ämnesstartare

De är så sega. Och vem orkar ens sitta 40 min i kö. Jag vill gråta och får magsår på dem. Fick inga svar igår och blir kopplad vidare. Fick tala med en surpitt. Fffffuuuuu


   
Citera
Ämnesstartare

ah dem har man aldrig roliga problem med, vad ere spm krånglar för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
ah dem har man aldrig roliga problem med, vad ere spm krånglar för dig?

Jag går folkhögskola och första terminen fick jag Nej och den andra(senaste) fick jag ja. På klarade studieresultat. Alltså närvaro. Blir jag nekad nu? Måste jag skicka in personliga skäl? Jag har för i fittans namn högsta omdöme och ska bara gå kvar två terminer till. Kan de inte bara låta mig, går ju ut med mina "betyg" spelar ingen roll om jag faila närvaron påven termin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du inte fått i tid?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

CSN är renaste ondska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den sekundära pycnoharkessiska teorin:
har du inte fått i tid?

Skolan skicka in resultaten nyss...visste ej att jag inte klarat en termin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker begå självmord om jag blir nekad. Orkar inte mer med krångel. Kommer bli vräkt. Kan en inte få må bra liksom. 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste man skicka in personliga skäl så tar det tid. De måste då kalla till stort möte för att överväga ens framtid.  Ca 1-2 månader. fuuuuuuuuck


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

csn gillar mig vi brukar fika ibland och ibland tar vi en joint men csn har aldrig eget så pallar typ inte längre... fml..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
csn gillar mig vi brukar fika ibland och ibland tar vi en joint men csn har aldrig eget så pallar typ inte längre... fml..

m d e jobbigt med snyltare


   
SvaraCitera

sry för trådkap

men förlängde en kurs

att läsa 100p på 100% innebär 5 v studier

att läsa 100p på 50% innebär 10 v studier.

Nu tänker ju jag att läsa 100p på 75% borde innebära att läsa kursen på 7,5 veckor, för så har jag lärt mig räkna matte.

men så är det inte enligt nti, utan 100p på 7 v blir 71%??? hur går det ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize: m d e jobbigt med snyltare

mm men samtidigt är det ju inte csns fel att den måste ge bort sina pengar hela tiden.. lite av ett dilemma det där..


   
SvaraCitera

relatererat tillämnet på d1a sätt: vill ha pengar från csn, för att få klassas som 75% studietakt måste det juvara 75% eller mer, drf tog jag 7 v istället för 8. 

men då hamnade jag visst på 71%??? dvs får bara som om jag läste 50%...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt csn-id är låst forever där pga råkade vet inte vad och de vägrar skicka hem papers pga de har så många saker att ta hand om, så måste vänta 10 dagar

 

jävligt glad att jag har sparpengar, slipper svälta på gatan

k n u l l a   C S  N


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

mm men samtidigt är det ju inte csns fel att den måste ge bort sina pengar hela tiden.. lite av ett dilemma det där..

aha trodde csn snylta på dina druds


   
SvaraCitera