Aviseringar
Rensa alla

cut


Ämnesstartare

jag skär.. min handled mest, jag vet inte varför egentligen.. allt o inget, jag visar inte för nån så det är inte för att få uppmärksamhet..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

varför skriver du det här om du inte vill ha uppmärksamhet? det kan vara så att du mår psykiskt dåligt men inte kan definiera smärtan, så du skär dig.


   
SvaraCitera

sluta med det du kommer får otäcka ärr. hitta en hobby istället lär dig spela ett instrument eller vad som helst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:
sluta med det du kommer får otäcka ärr. hitta en hobby istället lär dig spela ett instrument eller vad som helst. 

du hatar ärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast berättar du om det så ger det la samma effekt.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast du själv har ett på låret


   
SvaraCitera

amsi:

du hatar ärr

jag tycker inte om ärr jag har själv några stycken från olyckor. jag är ingen beteende vetare så jag vet inte några anledningar till självskada men jag har läst böcker som "farväl till vapen" där soldater gör det. men jag känner ingen irl som skadar själv sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:

jag tycker inte om ärr jag har själv några stycken från olyckor. jag är ingen beteende vetare så jag vet inte några anledningar till självskada men jag har läst böcker som "farväl till vapen" där soldater gör det. men jag känner ingen irl som skadar själv sig.

du har gjort det. 


   
SvaraCitera

amsi:

du har gjort det. 

nej inte alls, jag har bara läst om det i skönlitterära romaner. jag känner inga som har skadat sig själv. jag tycker bara att det är onödigt att få ärr, jag har sett en tjej på spårvagnen som hade stora ärr på armarna jag frågade henne om ärren hon ville inte prata om det sa hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiberalWarrioe:

nej inte alls, jag har bara läst om det i skönlitterära romaner. jag känner inga som har skadat sig själv. jag tycker bara att det är onödigt att få ärr, jag har sett en tjej på spårvagnen som hade stora ärr på armarna jag frågade henne om ärren hon ville inte prata om det sa hon.

du ljuger på tutten du suger. har f.ö inte kvar ditt telefonnummer.


   
SvaraCitera

amsi:

du ljuger på tutten du suger. har f.ö inte kvar ditt telefonnummer.

jag har aldrig lämnat ut mitt telefonnummer på den här sidan eller på någon annan sida med den här alias:en Galen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"nej"


   
SvaraCitera

jag skär mig själv väldigt mycket och har ärr över hela armen, låret och smalbenet.
att skära på armen är aldrig ett bra val för det är lätt för människor att Se men uppmuntrar inte att skära dig.

ärligt nu, är du beroende av det än? om du är det, så kan jag inte hjälpa för jag är själv beroende och vet inte hur jag ska sluta.
men om du inte är beroende ännu så sluta direkt, bara bestäm dig för att sluta. Det går LÄTT att sluta om du inte är beroende än.

hur länge har du gjort det?
hur gammal är du?

om du är ung (10-16 typ) så är det inte konstigt, för det är puberteten och även fast man inte har en anledning att må dåligt så kan man göra det ändå eftersom hormonerna kommer :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråden är över tre år gammal hörru


   
SvaraCitera

pinsamt.. nemen som om jag kollade det!! xD xD xD


   
SvaraCitera