Aviseringar
Rensa alla

Cybergymnasiet!


Ämnesstartare

Hej, är det någon som har gått cybergymnasiet odenplan eller går där som kan berätta lite om det?

Jag hade tänkt att byta dit och har liksom fått bekräftat att jag kan börja närsom om jag vill. Dock har jag hört massa dåliga rykten om skolan som får mig att tveka.

Oengagerade lärare, skitmat, stökiga elever osv.
Är det enbart rykten eller stämmer det att det är en skitskola??

Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Fellansa9:

Jag hade tänkt att byta dit och har liksom fått bekräftat att jag kan börja närsom om jag vill

vf då byta dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

vf då byta dit?

har lite problem med min förra skola, och där finns det programmet jag vill gå :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fellansa9:

har lite problem med min förra skola, och där finns det programmet jag vill gå :/

Vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har några kompisar som gått där och de var absolut inte nöjda:-\ en av dem hoppade till och med av gymnasiet för att det var så dåligt:-\ tydligen var det mkt mobbning där då.... var typ 3 år sen hon gick där dock.... en annan kompis tog studenten 2011 och han så också att skolan suger.... rekommenderas inte! vilken linje är det du går?:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe alla elevers schema finns på google.... en av de första träffarna tom=-O är nog lätt att stalka folk som går där:-P


   
SvaraCitera

Går där o är fett nöjd, blir så trött på att alla ska whinea så fort nåt inte är bra! Se till o get ya shit thogether. Cyber är lika bra som andra skolor. Man har ett get ansvar att fixa saker. Om man typ torskar ett prov så är det skolan som suger, wtf`kom igen????????? Går andra året Tekniska. Fick dator o det finns vuxna i korridore hela dagen. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Vad är problemet?

Trivdes inte i min förra skola. Bytte klass två gånger och nu orkar jag inte med det...Vill börja om någonstans där ingen vet vem jag är osv. Plus att de inte har programmet jag egentligen vill gå där...

cuzIcan:

tydligen var det mkt mobbning där då.... var typ 3 år sen hon gick där dock.... en annan kompis tog studenten 2011 och han så också att skolan suger.... rekommenderas inte! vilken linje är det du går?:-)

Mobbing?...Jag hoppas att det inte är såsom dina kompisar beskriver[sad]
har nyss bekräftat min plats där och ska börja snart...shit.
Linje? Vill du stalka mig?[wink]

Ordningsson:

Går där o är fett nöjd,

Nu känns det lite bättre att någon tycker att det är bra![smile][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej vill inte stalka ^^ tänkte bara föreslå en bättre skola:-P


   
SvaraCitera

Fellansa9:

Trivdes inte i min förra skola. Bytte klass två gånger och nu orkar jag inte med det...Vill börja om någonstans där ingen vet vem jag är osv. Plus att de inte har programmet jag egentligen vill gå där...Mobbing?...Jag hoppas att det inte är såsom dina kompisar beskriverhar nyss bekräftat min plats där och ska börja snart...shit. Linje? Vill du stalka mig?Nu känns det lite bättre att någon tycker att det är bra!

Fellansa9 > Kul att du tycker det! Skolan är fett bra ! Det fins flera syv o kurator som jobbar hela veckan o många lärare är unga o fett nice!

Det finns inte mobbning i cyber odenplan??? Alla hänger medalla o det är klart det finns grupper men so what? Det finns pluggare, emos, bögar, lebbor punkare o vanliga duds men vart finns det int det lixom?

Ja man måste ta eget ansvar o ja man bhöver kolla intranätet o mejl varje dag för veta vad som händer. Blir fett iriterad på att det där om "man får ingen inormation bla bla den finns ju på mejl intranät o nu på sommarlovet kom ju en tv i korridoren vid kafet upp som visar nyheter ! Inormatin finns men man måste välja att läsa den! [wink]

Våran mentor Andreas hjälper oss med typ allt man kan fråga honm om hjälp så vet han vem man ska fråga.

Jag tycker lätt att du ska börjai Cyber odenplan!

Jag vann btw segwayresa på skolans fbsida för typ ett halvår sen ska köra på lördag ska bli fett niiiiiiiice!

Ska fö sova nu men har isomnia bigtime[n][n][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå inte dit !

Gick där typ 2veckor sen bytte jag . Vet inte kanske det var bara i min klass så, men alla var fett otrevliga, rökte hela jävla tiden och om man röker inte man kommer aldrig komma in i klassen liksom, men om du röker så är det ett + . Sen vet inte om du gillar stora skolor eller inte osv . Men lärarna var helt okej . : )) Men elever ... hell no .


   
SvaraCitera
Rosa
 Rosa

lallarskola

precis som 40% av resten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ordningsson:

vann btw segwayresa på skolans fbsida för typ ett halvår sen ska köra på lördag ska bli fett niiiiiiiice!

DE BORDE HA SATSAT DE PENGARNA PÅ EN BÄTTRE SVENSKLÄRARE ISTÄLLET.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

DE BORDE HA SATSAT DE PENGARNA PÅ EN BÄTTRE SVENSKLÄRARE ISTÄLLET.

Du e alltså trettio år och skriver med stora bokstäver OCH dessutom hänger på forumet ungdomar.se - way to go.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ordningsson:

e

DET HETER FAKTISKT VERSALER DITT LILLA GLIN.


   
SvaraCitera