Aviseringar
Rensa alla

Cybergymnasiet Odenplan Norr


Ämnesstartare

Hej, nån som ska börja på Cyber i höst ?

För- och nackdelar ?

Skriv allt ni kan komma på om skolan samt vad ni tror jag skulle vilja veta, vad hade ni velat veta om den skolan innan ni började i den ?

Om man börjar på Cyber och efter några månader man vill byta gymnasium, får man göra det eller måsta man gå minst ett år ?

Tack för svar .


   
Citera
Ämnesstartare

hehe tycker synd om dig
vilken linje?
finns BARA emos på bild och form


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick i gymnasium nära och det jag såg av cyber var massa emos[blush]

tror de va cybergymnasiet, iaf...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Cyber

Låter tufft!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska gå på Ekonomiprogrammet . Men, nu när jag läste lite om skolan, så tror jag att om några månader eller nästa år så jag ska byta . ;/ Men det måsta vara nånting bra med den !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här

https://www.flashback.org/t1246094

Mitt personliga tips. Läs Natur-Data. Suger du på matte? Läs studieteknik böcker. Planera, flörta, skaffa vänner och knulla.

Lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Men det måsta vara nånting bra med den !!!

nej[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha ... Det finns många som säger att Cyber är en skitskola ´´gå aldrig dit´´ och dom som säger drömmskola . Men någon som går dit säg vad ni tycker, TACK .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

och dom som säger drömmskola

nej[crazy]

aCid:

Men någon som går dit säg vad ni tycker, TACK .

har varit där

aCid:

skitskola


   
SvaraCitera

Jag ska börja på Sam Sam nu till höst, känns som folk har snackat både illa o bra... Aja återstår att se ! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis gick där i en termin, sedan bytte hon. Enda positiva var att hon kunde ta körlektioner som ämne (alltså köra bil)... Haha.


   
SvaraCitera

Gå inte på friskolor de förstör den svenska skolan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu har jag börjat där och kan säga ´´faaaaan vad gjorde jag ?´´

Nu dom har inte längre korta skoldagar, men endå inte så långa . Nu får alla lov som vanligt och lärarna är trevliga . Men folk som går där dom bara röker och så, om man vill ha kompisar där så tror jag man måste börja röka själv . vill byta skolan .


   
SvaraCitera

Jag också började på Cyber. Som du sa alla snorungar rökar framförallt flesta tjejer. Jag röker inte alls. Känner mig väldigt ensam. Lokalen är fräsch.
Enda problemet är matsalen och skolmat. Det som grundskolan kökspersonaler delar maten man får inte plocka själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Online:

alla snorungar rökar framförallt flesta tjejer.

Usch . ;/

Online:

Känner mig väldigt ensam

Du kan också byta gymnasiet . :]


   
SvaraCitera