Aviseringar
Rensa alla

Cyklo f, åldersgräns?


Ämnesstartare

tjao.

Nu har fucking fitt skolan planerat in varenda jävla badlektion, I tid till min mens.
Har typ asmycket mens, har därför inte kunnat vara me o bada då på lektionerna, kommer så jävla mycket, inte ens tampong hjälper :S
Tänkte kanske att man kunde köpa Cyklo F, på apoteket. Nån som har erfarenhet av det? Hjälper det?

Så.. kan man bara knalla in på apoteket o köpa? Ingen åldersgräns? Är 13 år (fyller fjorton om nån månad) Men ser ut som nån jävla 6 åring, alltid varit kort o liten :S Säkert inte till nån fördel.

tjolahopp!


   
Citera

Läskigt att skolan vet när du har mens[shake]


   
SvaraCitera

ibiss:

mens

Ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Läskigt att skolan vet när du har mens

aa uh [shake]

Speltidning:

Ägd.

eh ja?

Anledningen till att jag inte bara ber morsan att köpa, är att hon antagligen kommer balla ur om jag ber henne, hon gillar inte att man "stoppar i sig sånna saker"[tired]


   
SvaraCitera

Nej, det är fan vidrigt mot alla andra att bada i pool med mens.


   
SvaraCitera

låter som ett antikt wiichip.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får väl acceptera ett Ig i gympa då [cry]

Men vill fortfarande veta, kan jag köpa cyklo f eller? (hatar gamla
kärringar i kassan som ska va så otrevliga heela tiden)


   
SvaraCitera

Tvivlar på att det finns någon åldersgräns. Värt ett försök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Tvivlar på att det finns någon åldersgräns. Värt ett försök.

Tack! ska göra det.


   
SvaraCitera

om man är under femton år bör man rådfråga läkare före behandling. enligt fass (farmaceutiska specialiteter i sverige) kan rikliga menstruationer bero på sjukdomar i livmodern som t.ex. muskelknutor eller polyper, och utifall dessa åtgärdas försvinner oftast den rikliga menstruationen.


   
SvaraCitera

ibiss:

Får väl acceptera ett Ig i gympa då [cry]

Prata med läraren!
Har du så mycket mens att det gör det näst intill omöjligt för dig att bada borde du få giltig frånvaro.


   
SvaraCitera

Ja, det är inte receptbelagt och du behöver inte visa id.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej, det är fan vidrigt mot alla andra att bada i pool med mens.

Det är vidrigt att inte ha mens, och bada i en pool med klasskompisarna, som är fylld med mens[badgrin]

(alltså inte att klasskompisarna är fyllda med mens, utan poolen)


   
SvaraCitera

isola:

Nej, det är fan vidrigt mot alla andra att bada i pool med mens.

förstår inte riktigt det vidriga, har man tampong kommer ju inte nämnvärt mycket utanför, vidrigare isf att det inte är ovanligt att folk kissar (och/eller runkar) i pooler.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

förstår inte riktigt det vidriga, har man tampong kommer ju inte nämnvärt mycket utanför, vidrigare isf att det inte är ovanligt att folk kissar (och/eller runkar) i pooler.

Hellre kiss än blod.
Har man en tillräckligt stor tampong som man sen byter direkt efter så är det ju "lugnt" egentligen, men inte så fräscht.


   
SvaraCitera