Aviseringar
Rensa alla

d är ingen kines på kinapuffarna längre


Ämnesstartare

ba i kinahatt [sad]

när försvann kinesen egentlig1????


   
Citera
Ämnesetiketter
kachin

bra

för ett tag sen


   
SvaraCitera

Sedan en töntig kines skrivit till företaget och klagat över att kinesen var rasistisk.

http://hd.se/mer/2011/09/13/ni-sliter-sjalen-ur-mig/


   
SvaraCitera
kachin

Tycker inte han var töntig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

för ett tag sen

vet att ja läste om d för jättelängesen, men sen hände inget så ja ba
"aja whatever" typ


   
SvaraCitera

den blev utrodningshotad när de började lägga ner alla kina bitar i påsor och skicka bort så det fanns inga kina bitar kvar nästan då. sen hitta dem en magiskt nyckel hål och ett super lösenord och satte dit kina kinesen igen.


   
SvaraCitera

Snart börjar de väl också bli dags att döpa om snövit och dom sju dvärgarna till "Snövit och de sju kortväxta". Lägg ner de här tramset..


   
SvaraCitera

Hade kulturhuset varit privat hade de väl tagit bort tintin precis om deras efterblivna svenskhatare till ledare ville.


   
SvaraCitera

Det var väl få som hade skänkt kinapuffarna en tanke innan the chinese outrage, det är nästan så man kan misstänka att tillverkaren (fazer?) själva organiserade dem här kontroversen en dag. Jag tror säkert försäljningen ökade inte bara i Sjöbo liksom, folk blev medvetna om märket, tittade på det i godishyllan osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan jag borde kunnat räkna ut att d1a tråd skulle bli full av rasistiska retards innan jag gjorde den......
aja får tänka på d till nästa gång

dazed:

Det var väl få som hade skänkt kinapuffarna en tanke innan the chinese outrage, det är nästan så man kan misstänka att tillverkaren (fazer?) själva organiserade dem här kontroversen en dag. Jag tror säkert försäljningen ökade inte bara i Sjöbo liksom, folk blev medvetna om märket, tittade på det i godishyllan osv.

gillar din konspirationsteori!


   
SvaraCitera
kachin

Blivande_japan:

va fan jag borde kunnat räkna ut att d1a tråd skulle bli full av rasistiska retards innan jag gjorde den......

det är inte lätt [no-no]

[love] sprid [love] kärleken [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

det är inte lätt

jo, när jag gjorde om d1a ämne borde jag förstått..[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

gillar din konspirationsteori!

they are some sneaky bastards


   
SvaraCitera

aa ågu vilka svenskhatare å negern med asstora läppar finns inte kvar på nötcremen längre vart ska världen sluta?


   
SvaraCitera

dan spotta min nördiga its alway sunnyreferens, gör det nu


   
SvaraCitera