Aviseringar
Rensa alla

d är ingen kines på kinapuffarna längre


Yeah, man. You didn't know that? This country is founded-- It was founded by people who were into aliens, man. George Washington, man, he was in a cult, and the cult was into aliens, man. You didn't know that?


   
SvaraCitera

dazed:

they are some sneaky bastards

dazed:

dan spotta min nördiga its alway sunnyreferens, gör det nu

såg inte [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

dazed:

they are some sneaky bastards

dazed:

dan spotta min nördiga its alway sunnyreferens, gör det nu

såg inte [blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

kinesen var ju gullig, skulle inte bry mig ett dugg om de hade en godispåse med en söt viking på i kina.

Historien:

Snövit och de sju kortväxta"

[cry]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

såg inte

Blev smått övertänd av nya avsnittet igår så jag satte upp till halv fem i natt och kollade på en jävla massa gamla avsnitt (och rökte inomhus som en sann rebel motherfucka')


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

De kanske tog en blivande japan istället [sad]


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

skulle inte bry mig ett dugg om de hade en godispåse med en söt viking på i kina.

å andra sidan har du förmodligen inte heller utsatts för särskilt mycket rasism?


   
SvaraCitera

dazed:

änd av nya avsnittet igår så jag satte upp till halv fem i natt och kollade på en jävla massa gamla avsnitt (och rökte inomhus som en sann rebel motherfucka')

ååå avundsjuk :<<< Det nya var så härligt äckligt!!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

ååå avundsjuk :<<< Det nya var så härligt äckligt!!

Ja sedan luktade det judeläger i pöjkrummet men det var det värt, Mhm älskar när Charlie får spela över. [love]


   
SvaraCitera

dazed:

Ja sedan luktade det judeläger i pöjkrummet men det var det värt, Mhm älskar när Charlie får spela över.

hahaha ja, och att alla dräglar hela tiden


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hahaha ja, och att alla dräglar hela tiden

Mm älskar att dom följde upp typ det avsnittet som fick mig att först gilla serien också.


   
SvaraCitera

glöm:

å andra sidan har du förmodligen inte heller utsatts för särskilt mycket rasism?

om jag flyttade till kina så skulle jag nog få stå ut med det


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

om jag flyttade till kina så skulle jag nog få stå ut med det

nja kanske, men ditt "de får gärna ha en söt viking på förpackningar i kinablabla"-argument håller inte.
som (jag gissar) vit svennebanan lär du (ju) inte ha behövt utstå allt för mycket glåpord och hån och blickar baserat på ditt ursprung. varken här eller i andra länder.


   
SvaraCitera

glöm:

(jag gissa

gissar fel :◊
har fått ta emot mycket glåpord för där jag kommer ifrån.


   
SvaraCitera