Aviseringar
Rensa alla

d handlar inte om va du hoppas på elr förtjänar


Ämnesstartare

kukoxo: du kan nt jag e fö snapp

Skadeglädje aa e du för snabb kan jag inte ta dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

det är mer komplicerat för att vi ska kunna fungera tillsammans i samhället, men de flesta tror att det är mkt mer komplicerat än det är. 

håller inte med, gillar inte när man förenklar och tar bort saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft: håller inte med, gillar inte när man förenklar och tar bort saker

vad håller du inte med om? om det inte vore för att vi hade poliser osv människor som hade stoppat/straffat mig med fysisk våld så hade jag kunnat gå till en granne o dödat den o tagit va ja ville utan hinder


   
SvaraCitera

Rävpojken: hur är din partner? nice?

mkt bra, helt nöjd vill ej reklamera, tackar som frågar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

vad håller du inte med om? om det inte vore för att vi hade poliser osv människor som hade stoppat/straffat mig med fysisk våld så hade jag kunnat gå till en granne o dödat den o tagit va ja ville utan hinder

kommer inte ihåg. är inte sån som bara tar. brukar bara kolla. inte vilja ha något oftast.
varför skulle du göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft: kommer inte ihåg. är inte sån som bara tar. brukar bara kolla. inte vilja ha något oftast.

det är för att vi lever i ett enda stort dagis där "alla är snälla" (det är bra)

jkdlsgft: varför skulle du göra det?

för att det är ett enkelt sätt att få saker, behöver inte ens döda kan bara ta, döda om dom går i min väg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mkt lättare att ta från andra än att göra sj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom på toppen av samhället tar allt dom vill hela tiden medan du tror att det inte är så enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

det är för att vi lever i ett enda stort dagis där "alla är snälla" (det är bra)

för att det är ett enkelt sätt att få saker, behöver inte ens döda kan bara ta, döda om dom går i min väg.

hur skulle det kännas att ha saker som du dödat någon för att få?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft: hur skulle det kännas att ha saker som du dödat någon för att få?

dåligt jag skulle inte göra det under rådande omständigheter, kanske inte under några

Rävpojken: dom på toppen av samhället tar allt dom vill hela tiden medan du tror att det inte är så enkelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
dom på toppen av samhället tar allt dom vill hela tiden medan du tror att det inte är så enkelt

tycker inte dom gör som dom borde 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

allting är bara gjort så att några ska kunna ta så mycket som möjligt så enkelt som möjligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkdlsgft: tycker inte dom gör som dom borde 🙁

nä dom vet inte heller dom e lika dumma som vi, dom har fått för sig att dom ska ha saker ta saker
fast det är smart såklart men väldigt egoistiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
allting är bara gjort så att några ska kunna ta så mycket som möjligt så enkelt som möjligt

jag vet
döda klassamhället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är hemskt att vara för juste för att kunna ta vad man vill ha


   
SvaraCitera