Aviseringar
Rensa alla

😀 = ironiskt


Ämnesstartare

okej jag är rent ut sagt trött som fan på att vara arg.
har aldrig, hur konstigt det än låter varit arg i hela mitt liv förän ungefär 5 månader sedan, och sedan dess har jag varit arg och sur, förbannad jag nästan mordisk i princip varje dag ut och in.

Anledningen till min ilska är då jag gjorde slut med min dåvarande flickvän, pga att jag inte såg någon framtid eftersom jag vill ha barn, och det ville verkligen inte hon, allt som hade med familj var uteslutet.
Måste tillägas att människan har psykiska problem och får vård för detta.

Nåväl, 5 ungefärliga månader har gått. Men fortfarande har hon och hennes kompisar inte slutat tracka mig, dagligen får jag förklarat för mig varför jag är ett sånt äckel och han det är ingen som mår så dåligt som den här människan som går emot att ta självmord pga att relationen brast.

Så som en present skänkt från någonstans är jag därför så jävla arg på dom hela tiden, jag kan inte på något sätt få dem att sluta kontakta mig.
Så problem 1; vad fan ska jag göra med all min ilska. Har testat att slå på saker och alla töntiga metoder som man kan komma på.
2; jag vill verkligen inte ha med någon av dem att göra, varken henne eller hennes kompisar. Hur fan ska man få dem att sluta när ignorering inte funkar, får då åker man hem till mig och spyr ut allt över båda mig och mina föräldrar.

de som svarar seriöst är jag uppriktigt tacksam för
och de som svara oseriöst också, då man får veta att det inte bara är jag som är miserabel (Y)


   
Citera

Ring hennes föräldrar[y]


   
SvaraCitera

Slå ett hål i vägen eller något? [rolleyes]

Det är ju inte ditt fel att Hon mår dåligt, försök förklara det för hennes kompisar.
Om de inte förstår det så får väll Du 'Spy ut dina klagomål över både dem och deras föräldrar.


   
SvaraCitera

otroligt_tyst:

hon och hennes kompisar inte slutat tracka mig

Ta bort dem från ditt liv, oavsett vad som krävs. [y]

otroligt_tyst:

vad fan ska jag göra med all min ilska

Image


   
SvaraCitera

otroligt_tyst:

det tog jag med din mamma igår, orkar inte dra allt en gång till [tard]

<3 låter jobbigt det du beskrev, men jag förstod inte sammanhanget. Alltså du beskriver väldigt konstigt, så jag kan nog inte hjälpa dig.


   
SvaraCitera

lär dig uppskatta saker, jag blev en annan människa. [smile]


   
SvaraCitera
Hando

otroligt_tyst:

1; vad fan ska jag göra med all min ilska. Har testat att slå på saker och alla töntiga metoder som man kan komma på.

Kampsport? Fast kanske dålig idé egentligen [zzz]

otroligt_tyst:

2; jag vill verkligen inte ha med någon av dem att göra, varken henne eller hennes kompisar. Hur fan ska man få dem att sluta när ignorering inte funkar, får då åker man hem till mig och spyr ut allt över båda mig och mina föräldrar.

Håller de på att ringa och dylikt till dig eller trackar de dig så fort du går på stan tex och de ser dig?


   
SvaraCitera

Ignorans är det bästa. Skämta bort dem, eller nåt. Till slut tröttnar de.

Eller blir värre än någonsin.


   
SvaraCitera

Slå henne eller hennes kompisar. Det är dem du är arg på, inte dina föräldrar. Konfrontera dem eller hota dem. Få henne att inse att det är över, hon glömmer dig väl om någon månad eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Håller de på att ringa och dylikt till dig eller trackar de dig så fort du går på stan tex och de ser dig?

de ringer, smsar, på stan, åker hem till mig. osv osv


   
SvaraCitera

otroligt_tyst:

de ringer, smsar, på stan, åker hem till mig. osv osv

Polisanmäl de sjuka jävlarna för trakessier [confused]


   
SvaraCitera

Ja, polisanmäl dom för fan. Säg att det tär psykiskt på dig.


   
SvaraCitera
Hando

otroligt_tyst:

de ringer, smsar, på stan, åker hem till mig. osv osv

Kan nog klassas som ofredande, du kan säkert göra en anmälan av det där [y]


   
SvaraCitera

Betala mig, så utför jag mina tjänster?


   
SvaraCitera
elinc

Byta nummer kan ju kanske vara en liten förbättring


   
SvaraCitera