Aviseringar
Rensa alla

d var ett jävla tjat om oskulder...


Ämnesstartare

Är d inte värre att faktiskt stå i skuld till folk man inte ens tycker om!!!? 

Tardig


   
Citera
Ämnesstartare

hur många tjejer har du knullat mannen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som om det är en stor grej att vara oskuld? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
som om det är en stor grej att vara oskuld? :s

det är bevis på att man inte duger i tjejers ögon eftersom tjejer inte vill ha något att göra med en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

det är bevis på att man inte duger i tjejers ögon eftersom tjejer inte vill ha något att göra med en.

hur vet du det? vi har alla varit oskulder en gång i tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

hur vet du det? vi har alla varit oskulder en gång i tiden.

ja fast är man 22+ och oskuld (som kille) så är det ju pinsamt. testa säga det i tex ett klassrum högt när det är debatt om sex, alla hade dött av garv. det gjorde dom åt mig iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: alla hade dött av garv. det gjorde dom åt mig iaf.

men sluta. nu trollar du bara :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

ja fast är man 22+ och oskuld (som kille) så är det ju pinsamt. testa säga det i tex ett klassrum högt när det är debatt om sex, alla hade dött av garv. det gjorde dom åt mig iaf.

när man är i den åldern är man rätt så mogen av sig själv (förhoppningsvis iaf)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Man ligger förhoppningsvis inte med någon man inte tycker om 😮 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

när man är i den åldern är man rätt så mogen av sig själv (förhoppningsvis iaf)

dom kanske tyckte det var gulligt eller så sa jag det på ett lustigt sätt. men iaf så är det ju självklart att om en tjej kan välja mellan mig och s3on så tar hon s3on? det är ju ren logik.

Anura:

men sluta. nu trollar du bara :p

nej, det är sant. jag lovar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

dom kanske tyckte det var gulligt eller så sa jag det på ett lustigt sätt. men iaf så är det ju självklart att om en tjej kan välja mellan mig och s3on så tar hon s3on? det är ju ren logik.

nej, det är sant. jag lovar.

 okej. det är ju tråkigt. men vem bryr sig om dom då? :s Det finns bättre människor där ute! 🙂 Det hjälper inget av att deppa hemma att du kommer dö som oskuld, om inte det är det du är ute efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

 okej. det är ju tråkigt. men vem bryr sig om dom då? :s Det finns bättre människor där ute! 🙂 Det hjälper inget av att deppa hemma att du kommer dö som oskuld, om inte det är det du är ute efter.

jag deppar överallt inte bara hemma.

jag är inte ute efter det - men det kommer hända då det står skrivet i sten. alla kan inte lyckas - livet är trots allt en tävling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: jag är inte ute efter det - men det kommer hända då det står skrivet i sten. alla kan inte lyckas - livet är trots allt en tävling.

då får man väl acceptera det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

då får man väl acceptera det?

absolut. men det är svårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

ja fast är man 22+ och oskuld (som kille) så är det ju pinsamt. testa säga det i tex ett klassrum högt när det är debatt om sex, alla hade dött av garv. det gjorde dom åt mig iaf.

Det var då ett jävla snack om din oskuld och att du inte duger för andra tjejer. Det är inge fel med det, en av mina pojkar 24+ har aldrig druckit, rökt och är oskuld.  Der är han stolt över. Att du är ful, vilket jag inte tror att du är, har inget med att göra om du får ligga, det är din självkänsla och hårdheten på snoppen som avgör det. Många fula killar får ligga


   
SvaraCitera