Aviseringar
Rensa alla

Då är det gymnasiet som gäller.....


Ämnesstartare

Då e de skola imon...igen [tired]..Själv börjar jag på ekonomi programmet medan alla mina vänner ska till NV, elr programmering så det blir nervöst...men får hoppas på det bästa [crazy] Kan man få någon inblick på hur det är egentligen [rolleyes]..


   
Citera

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera

gymnasiet är ruttet. är mer eller mindre likadant som högstadiet bara tråkigare och med tråkigare folk och lärare osv.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

gymnasiet är ruttet. är mer eller mindre likadant som högstadiet bara tråkigare och med tråkigare folk och lärare osv.

nu kanske vi ska hejda generaliserandet i alla fall en smula?


   
SvaraCitera

Det blir lite vad du gör det till.


   
SvaraCitera

helt okej om man glider igenom det lite slappt, förhoppningsvis får man en ganska låg kvot av efterblivna lärare


   
SvaraCitera

Man får även minst 3-4 snygga tjejer i klassen som man har tre år på sig att scora med. [party] Är man en sann superman avverkar man alla fyra under studenten för att på så sätt slippa ha det awkward i skolan. [y]


   
SvaraCitera

dekadent:

Man får även minst 3-4 snygga tjejer i klassen som man har tre år på sig att scora med. [party] Är man en sann superman avverkar man alla fyra under studenten för att på så sätt slippa ha det awkward i skolan. [y]

[love]


   
SvaraCitera

detta förutsatt att man inte går fordon eller programutveckling då


   
SvaraCitera

dazed:

detta förutsatt att man inte går fordon eller programutveckling då

Sant, gud förbjude, själv har jag väl en sisådär 27 pinglor i klassen.. [cool]


   
SvaraCitera

dekadent:

Sant, gud förbjude, själv har jag väl en sisådär 27 pinglor i klassen.. [cool]

Ah, har procentuellt mycket pinglor men numerären är det sämre med, ganska trevligt även om det blir en smula kackligt.


   
SvaraCitera

dekadent:

nu kanske vi ska hejda generaliserandet i alla fall en smula?

why?


   
SvaraCitera

dazed:

Ah, har procentuellt mycket pinglor men numerären är det sämre med, ganska trevligt även om det blir en smula kackligt.

Hade jag fått agera Hitler i min klass hade jag nog gasat ihjäl en 10-15 stycken bara för att rensa luften lite (trots eventuell överbliven gas). Som sagt går man inte fordon med en massa hillbillys med bakochframvänd keps (orange och grårutig ofc) samt lila tjocktröja, jeans med "coola" mönster på samt några feta sneakers, i alla fall. [rolleyes]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

why?

Jag antar att du förstår det själv innerst inne.


   
SvaraCitera

dekadent:

Jag antar att du förstår det själv innerst inne.

du antar fel


   
SvaraCitera