Aviseringar
Rensa alla

Då tar jag mig en köpp....


Ämnesstartare

Hej!

Har ni druckit Kaffe idag? Jag har druckit idag faktiskt. Dricker nästan bara på jobbet!

Var dag jag stiger upp, så finns det ändå hopp
Om någonting går åt skogen så tar jag mig en kopp

Eddie för evigt eller? Hjärta

Trevlig Lördag mina polerZ!


   
Citera

Älskar kaffe men har inte kunnat dricka på flera veckor nu 🙁 varje gång jag försöker mår jag illa i flera timmar efteråt.  *gråter blod*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:
Älskar kaffe men har inte kunnat dricka på flera veckor nu 🙁 varje gång jag försöker mår jag illa i flera timmar efteråt.  *gråter blod*

Ajfan, hur kommer det sig då? Överkänslig? Ledsen


   
SvaraCitera

Gruvan:

Ajfan, hur kommer det sig då? Överkänslig? Ledsen

Vet inte. Kanske är skendräktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar inte kaffe, har dock druckit ett glas riktigt kall mjölk! Åt pannkakor till  Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste lära mig att dricka kaffe 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har druckit en kopp, ska dricka tusen till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker också bara kaffe på jobbet. Händer ytterst sällan hemma. "Behöver" det inte hemma.


   
SvaraCitera
reben

4 typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Vet inte. Kanske är skendräktig

Inte den blekaste! Men hoppas det blir bättre du! Glad

FruLiten: Gillar inte kaffe, har dock druckit ett glas riktigt kall mjölk! Åt pannkakor till Rullar ögonen

Mjölk är Nice som fan. Pannkakor är mindre nice, hehe!

Kan inte göra dessa plattor... Förra gången jag skulle göra det till bror min var jag tvungen att ta kort på resultatet!

DSC_0075_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska ta en kopp med mor sen, ser fram emot det. Måste gå och handla först dock, annars kommer jag ej iväg.

Eddie i allmänhet: nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Jag måste lära mig att dricka kaffe 🙁

Gör det! Bara att tvinga i sig (om man nu verkligen vill lära sig gilla det!) på den vägen var det för mig!
Började typ gilla kaffe när jag började jobba. Då var man mer eller mindre tvungen att dricka eftersom det fanns är norm där som sa att det var så, haha!

amsi:
har druckit en kopp, ska dricka tusen till

Rätta takter Amsi! Cool

Fingerprints:
Dricker också bara kaffe på jobbet. Händer ytterst sällan hemma. "Behöver" det inte hemma.

Samma här som sagt! Skumt som fan. Känner inte heller något behov här hemma, vet inte varför. När jag dricker på jobbet så dricker man bara för att kunna smita iväg för att få 2mi extra vila typ!
Men det är klart, det piggar upp lite! Fast det behövs ju inte här hemma egentligen.

reben:
4 typ

Bra Reben, mer ska det bli va!?

OnT: Ska fan börja dricka Kaffe hemma "på riktigt" nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Inte den blekaste! Men hoppas det blir bättre du! Glad

Mjölk är Nice som fan. Pannkakor är mindre nice, hehe!

Kan inte göra dessa plattor... Förra gången jag skulle göra det till bror min var jag tvungen att ta kort på resultatet!

DSC_0075_0.jpg

haha vilken jävla pannkaka då Mycket glad jag är riktigt grym på göra pannkakor, tror det är en av de enda saker jag faktiskt kan göra utan att strula till det förjävligt i köket ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahh okej! Är riktigt seg på morgonen, så kaffe hade nog funkat att få fart i mig. Men vilket tycker du är godast då? Svart eller?

Gruvan:

Gör det! Bara att tvinga i sig (om man nu verkligen vill lära sig gilla det!) på den vägen var det för mig!
Började typ gilla kaffe när jag började jobba. Då var man mer eller mindre tvungen att dricka eftersom det fanns är norm där som sa att det var så, haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: haha vilken jävla pannkaka då Mycket glad jag är riktigt grym på göra pannkakor, tror det är en av de enda saker jag faktiskt kan göra utan att strula till det förjävligt i köket ^^

Ja, slängde skiten fan. "Det" på tallriken skulle vara 4st pannkakor!

Nice! Fattar fan inte hur man gör. Går ju sönder direkt när man ska vända 🙁


   
SvaraCitera