Aviseringar
Rensa alla

Då tar jag mig en köpp....


Ämnesstartare

sicilianmind: Ahh okej! Är riktigt seg på morgonen, så kaffe hade nog funkat att få fart i mig. Men vilket tycker du är godast då? Svart eller?

Svart givetvis! Får inte i mig något annat typ! Jaa, det kan nog pigga till på morgonen, det tror jag. Dricker inte förns typ 9e på morgonen (börjar jobba 7 vanligtvis) så det tar ett tag innan jag tar min första Köpp - men när man gör det så jobbar man som fan. Eller ja, tre köppar.


   
SvaraCitera

Gruvan: Går ju sönder direkt när man ska vända 🙁

Gör dem inte för tunna, ha medelvärme så att de inte bränns och vänd när de är "torra" på ytan Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar dricka 3-4 koppar dagligen när jag jobbar. Brukar vanligtvis inte dricka nåt på helgen om jag inte ska ut på kvällen, då blire alltid en innan jag drar. Blev faktiskt en imorse fast jag inte har planer på att dra nånstans. Ska nog ta en till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen

Gruvan:

Svart givetvis! Får inte i mig något annat

Najs! Tänker förlora min kaffeoskuld på måndag då. 

Gruvan:

Svart givetvis! Får inte i mig något annat typ! Jaa, det kan nog pigga till på morgonen, det tror jag. Dricker inte förns typ 9e på morgonen (börjar jobba 7 vanligtvis) så det tar ett tag innan jag tar min första Köpp - men när man gör det så jobbar man som fan. Eller ja, tre köppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat: Gör dem inte för tunna, ha medelvärme så att de inte bränns och vänd när de är "torra" på ytan Glad

Hehe, det är nog vid värmen det falerar. Kör med hög värme, så tror de bränns fast typ, fast det ej ser ut så! Cool
Har rätt kasst tålamod gällande matlagning så drar på värme som fan och hoppas det går snabbare! Väldigt fel tydligen.

Tack för guiden fan! Ska komma ihåg det nästa gång! Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Brukar dricka 3-4 koppar dagligen när jag jobbar. Brukar vanligtvis inte dricka nåt på helgen om jag inte ska ut på kvällen, då blire alltid en innan jag drar. Blev faktiskt en imorse fast jag inte har planer på att dra nånstans. Ska nog ta en till!

Det är rätt, ta dig en köpp och lyssna på Eddies sunda visa! Skål

sicilianmind: Najs! Tänker förlora min kaffeoskuld på måndag då.

Haha låter jävligt bra det! Om du nu vill det så, vill ju inte tvinga på dig något. Finns ju faktiskt folk som är starkt beroende (likt nikotinberoende) och det verkar inte så kul när de inte får sitt Kaffe! T.ex. när Automaten på jobbet är trasig! Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Ja, slängde skiten fan. "Det" på tallriken skulle vara 4st pannkakor!

Nice! Fattar fan inte hur man gör. Går ju sönder direkt när man ska vända 🙁

Krävs en viss teknik 😉 En gång när jag gjorde pannkakor rage'ade jag loss och slängde en pannkaka rätt i väggen.. hehe. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Krävs en viss teknik 😉 En gång när jag gjorde pannkakor rage'ade jag loss och slängde en pannkaka rätt i väggen.. hehe.

Haha! Ja, man blir ju lite sur fan! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan en bli arg på pannkakor.


   
SvaraCitera
reben

Gruvan:

Bra Reben, mer ska det bli va!?

m e kaffedrickarn. mesigt o börja nu, började när ja va 11 =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Det är rätt, ta dig en köpp och lyssna på Eddies sunda visa! Skål

Haha låter jävligt bra det! Om du nu vill det så, vill ju inte tvinga på dig något. Finns ju faktiskt folk som är starkt beroende (likt nikotinberoende) och det verkar inte så kul när de inte får sitt Kaffe! T.ex. när Automaten på jobbet är trasig! Oskyldig

Åhhhh Farbror Errol! Vilken fantastisk människa han ärHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: m e kaffedrickarn. mesigt o börja nu, började när ja va 11 =(

Haha fan sant. Hur ska man få upp cool-faktorn igen? FörvirradCool
Började faktiskt när jag var 15 och sommarjobbade. Kanske inte framgick, men så ere Blink

DeathByLawnmower: Hur kan en bli arg på pannkakor.

De jävlas med en! Icke!

Knegaren: hhhh Farbror Errol! Vilken fantastisk människa han ärHjärta

Om han var! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Haha fan sant. Hur ska man få upp cool-faktorn igen? FörvirradCool
Började faktiskt när jag var 15 och sommarjobbade. Kanske inte framgick, men så ere Blink

De jävlas med en! Icke!

Om han var! Hjärta

Är! Han kan leverera änArg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Är! Han kan leverera änArg

Förlåt Knegarn Gråter Givetvis levererar han ännu i alla 740s här i landet! Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Förlåt Knegarn Gråter Givetvis levererar han ännu i alla 740s här i landet! Cool

Fan va vackert! 240s också, glöm för faan inte 240sIcke! så ser det ut på min hemmaplan iallafall!


   
SvaraCitera