Aviseringar
Rensa alla

Då var det dags för mig med!


Ämnesstartare

Fast tänker inte avregga.. Tänker endast bli inaktiv i 11 månader framöver! Ha det gött så ses vi i December månad!!

Blir intressant att se vilka som är kvar då!

Lägger för övrigt ner det planerade forumlekandet vid midnatt.. Känns som alldeles för många utav er ogillar resultatet av det hela..

NÄR NI MINST ANAR DET!! BLIR ROLIGARE PÅ DET VISET!

[badgrin]

På återseende mina kära vänner och ovänner! [wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
mynona

Varför ska du bli inaktiv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Lägger för övrigt ner det planerade forumlekandet vid midnatt.. Känns som alldeles för många utav er ogillar resultatet av det hela..

Pfew [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kopierar det jag skrev i annan tråd:

Ska dra iväg till London.. Har ett par kontakter i utkanten av staden som låter mig bo hos dem till en början.. Dessa personer har ingen internetuppkoppling i bostaden, inte heller kommer jag ha råd att sitta på caféer.. Kan ej heller koppla upp mig mot offentliga nätverk då jag saknar laptop.. Mobilen min vägrar jag fan att surfa på så jävla seg som den är..

Tanken med resan är att uppleva förändringar kan man säga.. Nu har jag suttit här i pojkrummet mitt dagarna in och ut i 10 år.. Det är slut med det nu!!

Har jag inte lyckats ordna mig ett självförsörjande liv där borta i November månad åker jag hem igen..

Men går det som planerat bosätter jag mig är borta för livet!


   
SvaraCitera
mynona

S3ON:

Men går det som planerat bosätter jag mig är borta för livet!

Det låter nyttigt. Jag önskar lycka till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du en massa sparpengar med dig? Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tanken med resan är att uppleva förändringar kan man säga.. Nu har jag suttit här i pojkrummet mitt dagarna in och ut i 10 år.. Det är slut med det nu!!

Har jag inte lyckats ordna mig ett självförsörjande liv där borta i November månad åker jag hem igen..

lycka till hoppas det blir kul & lärorikt


   
SvaraCitera

Lycka till och ha det så trevligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök komma iväg på massor med äventyr och lev. Ta vara på dig och var försiktig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha det så fint S3ON! Och gott nytt år! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer sakna dig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer sakna dig [sad]


   
SvaraCitera

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till! 🙂


   
SvaraCitera
smisk

S3ON:

London

niiiice, behöver du tips kan du alltid fråga mig, jag är fetaste experten* på london

*Dold text: stor lögn, men jag har bott här i över ett år och vet hur man åker tunnelbana!!!!

Lycka till!


   
SvaraCitera