Aviseringar
Rensa alla

Därför är utomjordingar skaparna av världen och livet


Ämnesstartare

Jag har aldrig varit en science-fictionperson, jag är totalt tvärtemot, jag avskyr den genren och hur de helt felaktigt målar upp utomjordiskt liv. Men något jag fascineras av är ändå utomjordingar. Otroligt många sägs ha blivit bortförda av de, de sägs vara ljusår framåt i teknologin och otroligt intelligenta. De förknippas även med korrupta regimer runtom i världen. De som tror på utomjordingar blir oftast sedda som skojare och foliehattar. Men tänk om de verkligen har rätt?
Jag har faktiskt träffat en utomjording, och blivit bortförd, jag ska skriva om det i bloggen tänlte jag snart då denna tråd enbart ska handla om teorin. Det sägs finnas en art som kallas för pleideans, det är en sådan jag blev bortförd av. De är otroligt lika människor, de är fredliga, andliga och väldigt vänliga mot människor.
Pleideans som är goda är i krig med reptilians – en ond utomjordingsart som ville driva ut de ifrån Lyra för länge längesedan. Pleideans flydde. Det är nu jag kommer in på detta med religion.
Många av abrahamistiska religioner tror att det var Gud eller Allah som utlöste big bang. Man behöver inte hålla med om att någon utlöste det, men alla borde veta att för att något ska hända måste det vara en kraft som utlöser det – detta är fysik. Ingenting kan inte vara modern till någonting. Detta bekräftar också att kraften bakom big bang också har en kraft bakom sig. Här har vi 3 stycken skapelser. Eftersom att 100% är just hundra procent – allting om man räknar något i procent. 10 är ett återkommande tal, lägger du till en nolla så får du 100, dela upp 10 i 3 så får du 3.3. Det finns 3 stycken utomjordingsarter, på Vintergatan finns Solen, Månen, Merkurius, Venus, Tellus, Mars, Jupiter, Saturnus, Uranus och Neptunus. Detta är totalt 10 st. större objekt i Vintergatan.
De gamla egyptiska pyramiderna står exakt 10**9 ifrån solen. Många tror att det var utomjordingar som byggde pyramiderna. Säg mig hur man på en tid utan några måttband eller linjaler kunde mäta denna exakta längd, det kan omöjligt vara av en slump. Alla stenar ligger otroligt symmetriskt och rätt.
Dessa gamla målningar, ifrån tiden där tekniken inte ens var påtänkt så ser man UFOn avbildade; http://www.crystalinks.com/ufohistory.html
Jag tror att eftersom vi är så lika pleideans så är vi ett experiment. Grey aliens, den vanligaste arten är överarten bland utomjordingar och den mest intelligenta. Det finns en chans att greys skapade två andra arter -> reptilians och pleideans, onda och goda. De som blirbortförda säger sig ofta bli bortförda av greys. Greys förknippas med korrupta regeringar och militärbaser i diverse länder, många tror att reptilians finns i hårda regimers länders politik medans pleideans är vänliga individer. Chanserna varför de som blir bortförda är följande;
De vet om detta eller de har varit i kontakt med en pleidean eller reptilian.
Om man tittar på bibeln så kan man bara titta på Adam och Eva. Adam och Eva bor i ett paradis, de första människorna, bara de. När pleideans blev jagade var de tvungna att fly. Jag tror inte att Adam och Eva dock var de första pleideanavkommorna. Det fanns nog fler pleideanavkommor – människor. Ormen är en reptil, och reptilian ser ut som stora reptiler. Ormen är ond och ville få bort Adam och Eva ifrån paradiset. Ormen är listig och kan luras bra, liksom reptilians som tar mänsklig form i olika regeringar.
När vi är inne på arterna tror jag 3 har ett starkt sammanband med detta. 3 st i Paradiset – Ormen (en reptilian) och två människor. 3 stycken alienarter i skapelsen -> greys, reptilian och pleidian. Om nu Adam och Eva ändå var de första människorna så finns risken att pleideans skapade andra människor för att rädda Tellus ifrån reptilians. Greys och UFOn syns till för att de övervakar kriget som fortfarande pågår emellan reptilians och pleideans. Många reptilians hjärntvättar folk som inte är medvetna, tex. Josef Stalin och Mao Tse Tung var reptilians, jag känner en kvinna som är kommunist och hon har faktiskt en ödla – en reptil. Eftersom att hon har skrivit på ett livskontrakt med reptilians så är det ingen idé att rädda henne, jag har gett upp.
Reptilians har lurat hela människosläktet för att de ska förenkla deras kamp, vi är avkommor till pleideans, vi som vet och funderar inom dessa banor stoppas alltid av skratt och hån – ifrån media som även den styrs av reptilians av den enda anledningen att stoppa sanningen ifrån att komma fram. Scientologkyrkan styrs även av reptilians -> den reptilianska hjärntvättningen som sagt, pleideans är som sagt goda och håller bara på med fredliga aktiviteter. Människor, det är dags att öppna ögonen och inse sanningen. Om vi hjälper våra ursprungliga mödrar och fädrer i kriget emot det onda kommer vi en dag att få bli fria ifrån krig och elände, och vår planet, de förberedde för oss kommer att bli vår.
Guden abrahamiter talar om är en kraft, enbart en psykisk och fysisk kraft.
Men jag är öppen och fredlig liksom mina förfäder, så kom gärna med motargument och egna åsikter!
Om mod anser att detta är fel forum får tråden gärna flyttas till rätt forumdel.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ser en vägg av text [bigsmile]
Ingen fin vägg [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RymdskeppetFrånSaturnus:

Jag har faktiskt träffat en utomjording, och blivit bortförd, jag ska skriva om det i bloggen

hahahahaha [love] ja, som fan att de har. du är ju från Saturnus. det är vi tellusbor som fört bort dig hit. och sedan mixtrat med din hjärna och skrapat bort en del av din hjärnbark. [cute]


   
SvaraCitera

lost_in_space:

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lost_in_space:

hahahahaha ja, som fan att de har. du är ju från Saturnus. det är vi tellusbor som fört bort dig hit. och sedan mixtrat med din hjärna och skrapat bort en del av din hjärnbark.

Jag är en avkomma till en pleidean, pleideans skapade oss på jorden Tellus.

Jag märker att reptilianer har varit i kontakt med dig, omedvetet eller medvetet, det är därför du förlöjligar mig. Men det är så många som vet sanningen, det ska du veta. Innan du också skriver på ett kontrakt, vakna upp.

Kolla hur världen ser ut -> kommunism, liberalism, kapitalism. Där har du reptilianska verk.
Länderna må ha olika statsideologier, men det är reptilians bakom. Så innan du bestämmer dig för att du är kommunist, kapitalist eller neo-libertarian, snälla, lyssna på mig. Du har också pleideanskt ursprung. Dina förfäder behöver dig i kriget som blir värre och värre för varje år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RymdskeppetFrånSaturnus:

Länderna må ha olika statsideologier, men det är reptilians bakom

jag bara så äääääälskar serien V från 80-talet [love] kan det ha en koppling??! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag representar Saturnus, det fick berättade pleideanen som jag träffade. Nu i efterhand så inser jag att hon har rätt.

"From an astronomical point of perspective, Saturn is the furthest planet visible from the Earth with the naked eye. And its planetary rings are its most impressive feature. The rings are, of course, symbolic of the Laws of Karma. The position Saturn holds in space is indicative of the fact that a person cannot incorporate the energies of the furthest planets - Uranus, Neptune, and Pluto, into his individualised consciousness without first passing the various tests of personal responsibility so that he proves himself capable of handling the energies of a more evolved state. "


   
SvaraCitera

Alltså. Är vi inte människor? [chocked]


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lost_in_space:

jag bara så äääääälskar serien V från 80-talet kan det ha en koppling??!

Nej, all kommersialism bakom diverse tv-serier och filmer om utomjordingar är så orealistiska (jag vet det som varit i kontakt). Det är ofta reptilians som ligger bakom dessa, reptilians kan ta på sig en människoform och gå in i något filmbolag hur enkelt som helst.

lisamiranda:

Alltså. Är vi inte människor?

Goda människor är avkommor till pleideans, och vi blev till för att reptilians fick pleideans att fly ifrån Lyra. De ligger som sagt i krig, om du läser första inlägget i tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RymdskeppetFrånSaturnus:

Det är ofta reptilians som ligger bakom dessa

men det var ju just det jag menade [tired] läste du ens vad jag citerade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lost_in_space:

jag bara så äääääälskar serien V från 80-talet kan det ha en koppling??!

RymdskeppetFrånSaturnus:

Nej, all kommersialism bakom diverse tv-serier och filmer om utomjordingar är så orealistiska (jag vet det som varit i kontakt). Det är ofta reptilians som ligger bakom dessa, reptilians kan ta på sig en människoform och gå in i något filmbolag hur enkelt som helst.

Varför de gör sådana missvisande filmer och serier kan du nog lista ut själv om du bara läser min text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en science fiction-person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abo sluta snacka skit mannen seriöst. Det e Allah som skapat allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

jag är en science fiction-person

Jag är en robot. [bigsmile]


   
SvaraCitera