Aviseringar
Rensa alla

Dagen då ett hej får en att brista i gråt


Ämnesstartare

Händer det er också eller är bara jag som är onormalt emotionell? 


   
Citera
reben

ja

kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
ja

kanske

inte helt ensam då iaf XP 


   
SvaraCitera

Hej'' eller Hejdå kan jag väl förstå men ett 'hej ' näh kan inte finna det normalt och bli ledsen över det . Ah ni kvinnor kan gråta för allt ...ändå hjälper det inte 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Hej'' eller Hejdå kan jag väl förstå men ett 'hej ' näh kan inte finna det normalt och bli ledsen över det . Ah ni kvinnor kan gråta för allt ...ändå hjälper det inte 😛 

Det kan vara vad som helst. Jag kan typ se en katt springa förbi och börja gråta floder 🙁 


   
SvaraCitera

hur funkar d


   
SvaraCitera

jag gråter alltid när nån hälsar på mig.


   
SvaraCitera

shatter:

Det kan vara vad som helst. Jag kan typ se en katt springa förbi ocharrow-10x10.png börja gråta floder 🙁 

För mkt hormoner , kan beror på att man är överkänslig av alla intryck man får in av det man ser och hör  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
hur funkar d

Jag vet inte riktigt.... Ibland blir jag bara så sensitiv mot human kommunikation :/

Albanien_Mats:
jag gråter alltid när nån hälsar på mig.

aww Ledsen eller är det glädje tårar?


   
SvaraCitera

shatter:

aww Ledsen eller är det glädje tårar?

det beror på. säger nån hej på ett snällt/normalt sätt så gråter jag glädje tårar. men säger nån hej på ett argt/elakt sätt så gråter jag för att jag blir ledsen/besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

För mkt hormoner , kan beror på att man är överkänslig av alla intryck man får in av det man ser och hör  🙂 

Jag har inga hormoner! Icke! hormoner e bara för tjejer 😛 


   
SvaraCitera

Hände i tonåren h3h3h3h


   
SvaraCitera

shatter:

Jag har inga hormoner! Icke! hormoner e baraarrow-10x10.png för tjejer 😛 

Bullshitt !! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

det beror på. säger nån hej på ett snällt/normalt sätt så gråter jag glädje tårar. men säger nån hej på ett argt/elakt sätt så gråter jag för att jag blir ledsen/besviken.

ahh, jag förstår. Känner desamma. Fast gråter pga neutrala hej oxå :/ 


   
SvaraCitera
reben

shatter:

inte helt ensam då iaf XP 

nä klart du inte e


   
SvaraCitera