Aviseringar
Rensa alla

dagen efter piller och alkohol


Ämnesstartare

hej, tog ett tagen efter piller idag (måndag) och ska mest troligt ut på fredag, kan jag dricka alkohol då eller borde jag avstå?


   
Citera
Ämnesstartare

dagen*


   
SvaraCitera

MusicGirl:

hej, tog ett tagen efter piller idag (måndag) och ska mest troligt ut på fredag, kan jag dricka alkohol då eller borde jag avstå?

Hej MusicGirl, ett tips jag har är att läsa instruktionerna, tro det eller ej men företagen som säljer piller kan mer om dem än vad vi kan.

[smile]


   
SvaraCitera

Min aggression kom inte riktigt fram där, jag tar tillfället i akt att förtydliga att jag nyss idiotförklarade dig.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Min aggression kom inte riktigt fram där, jag tar tillfället i akt att förtydliga att jag nyss idiotförklarade dig.

Kan inte du bli gynekolog, snälla? [bigcheers]


   
SvaraCitera

Buddah:

Kan inte du bli gynekolog, snälla?

Jag skulle vara sämst i världen, typ bara klaga på folk och inte kunna hålla masken om det kom in någon äcklig jävel.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag skulle vara sämst i världen, typ bara klaga på folk och inte kunna hålla masken om det kom in någon äcklig jävel.

Just därför du skulle passa perfekt!

Typ utbrista: Ser ju ut som en uteliggare med rabies spytt i *** på dig! När du undersöker en ung chey med gonorré. Kommer avskräcka dem!


   
SvaraCitera

Buddah:

Kommer avskräcka dem!

iofs! Kanske skulle kunna dra mitt strå till stacken bara genom att klaga, vore ju :-k


   
SvaraCitera

du borde alltid avstå från alkohol


   
SvaraCitera

men lol .. ja


   
SvaraCitera
Tyrael

Dan_the_ironman:

Hej MusicGirl, ett tips jag har är att läsa instruktionerna, tro det eller ej men företagen som säljer piller kan mer om dem än vad jag kan.

FTFY


   
SvaraCitera

Tyrael:

FTFY

Att läsa instruktionerna ger mer än någon på denna sida kan, svårare än så är det inte.

Att du sedan är så dryg att ingen ens vill ta i dig med tång vet jag ingen medicin mot dock.


   
SvaraCitera

Kör på.


   
SvaraCitera
Tyrael

Dan_the_ironman:

Att läsa instruktionerna ger mer än någon på denna sida kan, svårare än så är det inte.

Att du sedan är så dryg att ingen ens vill ta i dig med tång vet jag ingen medicin mot dock.

Aww vad sårad du blev. Stackarn.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Aww vad sårad du blev. Stackarn.

proves my point.


   
SvaraCitera