Aviseringar
Rensa alla

Dagens bedrift(er)!


PMR
 PMR
Ämnesstartare

Ok, såhär tänkte jag kring detta. Ibland så inser man inte hur mycket man faktiskt har åstadkommit förrän man får det upptryckt i ansiktet. Ta och skriv ner här i tråden. Sedan så trycker du ner ansiktet mot skärmen för en stund. Tumme upp

Det kan ofta ses som lite fult att ge sig själv en klapp på axeln. Men Ge dig för fan en klapp på axeln Nu för i helvete! Jag kan bidra med ytterligare en klapp så att du får åtminstone två. Rodnar

Försök att inte jämföra med andra.
Kanske är dagens bedrift att du faktiskt tog dig upp ur sängen? Det är fan inte lätt enligt mig. Kanske tog du dig ut på stan, trots att panikångesten tenderar att kicka in så fort du har en tanke på folkmassor? 
Kanske var du iväg till försäkringskassan eller soc, UTAN att skälla ut en enda i personalen? 

Obs. var snälla mot varandra. Allting är relativt! En och samma handling kan ses som en självklarhet för den ena - medan det är en bedrift för en annan. 


   
Citera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Jag kan börja med att kissa jantelagen i ansiktet. 

Idag har jag; lyckats tvinga mig iväg på möte trots att jag hatar det lika mycket varje gång. Jag passade på att ta med mig papper som behövt postats - hade skjutit upp det i ca en månad trots relativt viktiga papper? När jag ändå var nere på stan och både överlevt ett möte, postat värdehandlingar, så tog jag mig in på banken och ställde frågor som jag behövt ha svar på under sisådär ett halvår? Så nu är flera ärenden uträttade på baken också. Svängde förbi in i en butik och inhandlade en grej, för jag undviker gärna att ta mig till stan en extra gång och därmed plågas.. just en extra gång. När jag kom hem så har jag uträttat en del här hemma med. Är helt jävla slut i huvudet. 


   
SvaraCitera

gick till apoteket, plåstrade om min fot, träffade 2 vänner, diskade, vann på wordfeud. 


   
SvaraCitera

läste 27 sidor i en BOK

EN BOK


   
SvaraCitera
Kudhos

Snygg tjej gav mig grova looks på plugget. Jag monterade ett bord från ikea och inget saknades. Hade synliga magrutor imorse. 

Klassisk torsdag. 


   
SvaraCitera

har inte gjort några jättebedrifter idag..


   
SvaraCitera
mynona

Jag loggade in och läste viktigt skolmail. Jag gick hela vägen till sekond hand butiken och letade efter boken. Jag behärskade mig vid ett flertal tillfällen. Jag steg hyfsat tidigt upp och har disciplinerat mina tankar väl


   
SvaraCitera

Jag borde logga in på min gamla skolmail.
Men det är typ fysiskt omöjligt. Som en osynlig mur av ångest.

Förstår hur deltagare i lyxfällan hamnar där de hamnar.
Tycker programledarna är trubbiga som inte förstår det.
Fast de förstår nog. Man måste bara vara lite rak.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Fantastiskt:
har inte gjort några jättebedrifter idag..

Du, ta bort delen "jätte" från ordet jättebedrifter och lämna kvar bara "bedrifter"? DU har ju flyttat! Det är ju skitstort! Icke!


   
SvaraCitera

PMR:

Du, ta bort delen "jätte" från ordet jättebedrifter och lämna kvar bara "bedrifter"? DU har ju flyttat! Det är ju skitstort! Icke!

jaa.. eller har inte flyttat än Oskyldig
men det är ingen jättebedrift..

är mer bedrift att hålla på o köpa o grejer.. men det va länge sen nu Cool


   
SvaraCitera
Kudhos

Pmr, det kommer bli mycket med kulmätartävlingar i den här tråden. 

fan vad najsHjärta


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

Fantastiskt:

jaa.. eller har inte flyttat än Oskyldig
men det är ingen jättebedrift..

är mer bedrift att hålla på o köpa o grejer.. men det va länge sen nu Cool

Du, att skaffa lya.. är en jävla stor bedrift i mina ögon! Icke! Inte alla som skaffar egen NÅGONSIN? Men ja, kanske inte ska gå emot min egen inledning i tråden, med att jämföra osv Rodnar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
Ämnesstartare

PMR: på baken också.

lol. Såg detta nu.. menade förstås banken* Rodnar


   
SvaraCitera

PMR:

Du, att skaffa lya.. är en jävla stor bedrift i mina ögon! Icke! Inte alla som skaffar egen NÅGONSIN? Men ja, kanske inte ska gå emot min egen inledning i tråden, med att jämföra osv Rodnar

Jaa men det är ju ingen bedrift idag !1111


   
SvaraCitera

det va en bedrift för typ en månad sen


   
SvaraCitera