Forumet - Dagens fundering!

Dagens fundering!

476 0 23
Eller ja, egentligen är det inte dagens, för jag har tänkt på det förut, men tanken slog mig igen idag.

Om man kopierar sig själv alá sci-fi-grejer. Verkligen en ren kopia av sig själv. Om man då har sex med denna kopia, är man då bög(förutsatt att man är en man då, givetvis) eller räknas det som en avancerad form av onani?

Jag själv skulle nog förespråka alternativ nummer två.

Image

Spana också in:

Budolicious:

Dagens andra fundering: Varför failar alltid mina briljanta trådar? Alla andra kan typ skriva "idag åt jag en potatis, det var gott" och få enorm respons i sina trådar. Jag kommer ändå med vettiga saker och ingen lyssnar. Tror folk hatar mig på denna site :c

Stringburka:

Tror du har problemet där. Det här är UM, trots allt.

De andra UM:arna har inte kunskapen att tänka lite djupare eller så är de bara fail.[sad]
Budolicious:

Dagens andra fundering: Varför failar alltid mina briljanta trådar? Alla andra kan typ skriva "idag åt jag en potatis, det var gott" och få enorm respons i sina trådar. Jag kommer ändå med vettiga saker och ingen lyssnar. Tror folk hatar mig på denna site :c

Nejdå! (Vet att du hatar mig dock) [cool]

Själv tror jag på det första alternativet!
Budolicious:

Har precis samma problem. [shake]