Forumet - Dagens fundering.

Dagens fundering.

171 0 53

Spana också in:

Kakaoxo:

nejj [blush]

Inte? Osäker om jag vågar.

Macktorsken:

Nä.

:$

enhimmelskdrog:

om du är? du är väl 18 har jag för mig, tycker det är lugnt då

Ja, jag blir 18 om 6 dagar! (woho). Men vet inte riktigt om jag vågar .. haha! Känner mig rätt liten jämfört med honom men .. ja .. hjälp!
stereo total:

Alltså, kör på.
Fast personligen skulle jag just nu aldrig dejta någon som var så mycket äldre än mig.

Osäker på vad någon i min omgivning skulle säga, vill ju inte att några ska tro att han är någon "peddo" kille eller liknande vilket han inte är. Vore dock bara kul att "dejta" honom och se hur det är! På något sätt .. hehe!
Lundini:

Och det gick? :$

dåligt pga pappa fick reda på det och skällde ut honom på jobbet och sa att han skulle ge fan i mig (dom jobbar på samma ställe alltså, det var där vi fick kontakt typ för jag sommarjobbade [blush]), vet inte hur det hade gått annars för vi kollade på film och jag sov över hos honom ett par gånger bara, hann inte mer [cool]
stereo total:

Ligger ni på samma mentala nivå?

Njea, han är väl lite mognare än mig :) vilket jag ändå gillar .. fast vi har ju samma humor och klickar rätt bra när vi ses med andra och så :)

enhimmelskdrog:

dåligt pga pappa fick reda på det och skällde ut honom på jobbet och sa att han skulle ge fan i mig

Hahah klockrent egentligen :) Men vi får se .. han vill träffa mig imorgon, dejt! hjälp!