Aviseringar
Rensa alla

Dagens fundering.


Lundini:

Vore dock bara kul att "dejta" honom och se hur det är! På något sätt .. hehe!

Ligger ni på samma mentala nivå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Och det gick? :$

dåligt pga pappa fick reda på det och skällde ut honom på jobbet och sa att han skulle ge fan i mig (dom jobbar på samma ställe alltså, det var där vi fick kontakt typ för jag sommarjobbade [blush]), vet inte hur det hade gått annars för vi kollade på film och jag sov över hos honom ett par gånger bara, hann inte mer [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

dåligt pga pappa fick reda på det och skällde ut honom på jobbet och sa att han skulle ge fan i mig

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

😀

nu i efterhand är det ganska kul ja [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Ligger ni på samma mentala nivå?

Njea, han är väl lite mognare än mig 🙂 vilket jag ändå gillar .. fast vi har ju samma humor och klickar rätt bra när vi ses med andra och så 🙂

enhimmelskdrog:

dåligt pga pappa fick reda på det och skällde ut honom på jobbet och sa att han skulle ge fan i mig

Hahah klockrent egentligen 🙂 Men vi får se .. han vill träffa mig imorgon, dejt! hjälp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Om det bara blir fel så behöver jag inte fortsätta 🙂

Precis[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte för ung men han är definitivt för gammal[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Precis[y]

dummm-dum-duum!
Återstår att se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du är inte för ung men han är definitivt för gammal[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du är inte för ung men han är definitivt för gammal[smile]

Ungefär samma princip .. det jag menade! Vill ju inte att det ska se fel ut heller .. av omgivningen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Hahah klockrent egentligen

det var liiiite skämmigt just då dock [blush]

Lundini:

han vill träffa mig imorgon, dejt! hjälp!

ta det lugnt bara [smile] och se till att han inte bara är ute efter lite lammkött [crazy]


   
SvaraCitera

Lundini:

Njea, han är väl lite mognare än mig 🙂 vilket jag ändå gillar .. fast vi har ju samma humor och klickar rätt bra när vi ses med andra och så 🙂

Hur träffades ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Ungefär samma princip .. det jag menade! Vill ju inte att det ska se fel ut heller .. av omgivningen 🙁

Vilket engagemang och intresse du känner för grabben, beredd att ge upp för att någon kanske höjer på ögonbrynen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det var liiiite skämmigt just då dock [blush]

Förstår det haha!

enhimmelskdrog:

ta det lugnt bara [smile] och se till att han inte bara är ute efter lite lammkött [crazy]

hahah om han vore ute efter det skulle jag nog flytt!

stereo total:

Hur träffades ni?

När jag var i Spanien med några vänner! Träffade några svenskar där och han var en utav dem. Vi gjorde inget under resan eller sååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lundini:

Ungefär samma princip .. det jag menade! Vill ju inte att det ska se fel ut heller .. av omgivningen 🙁

Det är inte du, det är han!


   
SvaraCitera