Aviseringar
Rensa alla

Dagens inspiration: Katrin Zytomierska


Ämnesstartare

"-Tro på dig själv. Finns ingen bättre än du

-Ge inte upp. Kämpa tills du lyckas för då lyckas du

-Jobba när du jobbar. Var ledig när du är ledig. Bojkotta facebook, twitter och allt annat skit som tar onödig energi. Fokuser för fan.

-Våga sånt som andra inte vågar. Bit dig i knytnäven och tänk "wawawawiiiii". Och sen kör du. Skit i om folk säger till dig att det som du gör är omoraliskt eller idiotiskt. Gå på din magkänsla.

-Bry dig aldrig någonsin om vad folk tycker om dig eller det som du gör. Ju fler som kritiserar dig desto bättre. Då vet du ju att du gör något som är unikt och det är vad som säljer.

Och det är här som jag tror att många, i synnerhet kvinnor, förlorar så mycket. Man lyssnar på sin omgivning. Som tyvärr oftast är negativ. "Det går inte..." "Det är inte värt det..." Tänk om det inte går..."

Man måste tänka om. Man måste sätta sig själv på toppen av berget och inte låta någon knuffa ner en. Klamra sig fast vid toppen och hellre bli av med sina armar än att dras därifrån.

Nåt sånt. "

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Om hon säger det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Om hon säger det så.

Blev du inspirerad? [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Blev du inspirerad? [bigcheers]

Ja det är fan sjukt va inspirerad jag blev [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja det är fan sjukt va inspirerad jag blev [surprised]

Härligt! Inspiration är en viktig sak i livet tycker jag. Förebilder är också jättebra att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Härligt! Inspiration är en viktig sak i livet tycker jag. Förebilder är också jättebra att ha.

Ja jag är helt insugen i inspirationens delirium [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Ja jag är helt insugen i inspirationens delirium [cool]

Image


   
SvaraCitera