Aviseringar
Rensa alla

Dagens normala aktivitet


Complicated:

Bara mjöl?

Nja, det var mitt huvudmål men kunde inte låta bli att köpa ett 4-pack AA-batterier och en flaska Pucko. Men det köpte jag lite vid sidan om i smyg sådär, mjölet var det jag skulle ha!

ladysmurf:

Men då brukar vi inte bygga lego i två timmar, det är ganska avvikande faktiskt

Ja det låter sjuuuk avvikande! Men det är riktigt kul med lego. Så skälet till att jag säger så är nog avundsjuka. Vill ju också bygga! Du får bygga lite åt mig också nästa gång för jag får sällan tillfälle att bygga själv. Alltid folk hemma som ser. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nja, det var mitt huvudmål men kunde inte låta bli att köpa ett 4-pack AA-batterier och en flaska Pucko. Men det köpte jag lite vid sidan om i smyg sådär, mjölet var det jag skulle ha.

Ska du leka spöket laban med mjölet nu då?[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

! Du får bygga lite åt mig också nästa gång för jag får sällan tillfälle att bygga själv. Alltid folk hemma som ser.

Haha lovar att bygga lite åt dig också[blush] Det gör väl inget om folk ser, män får också bygga lego!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har sett på repriser alldeles för mig själv hela dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit på UM [y]

känns som jag gör det varenda dag den senaste tiden..


   
SvaraCitera

Complicated:

Ska du leka spöket laban med mjölet nu då?

Jepp, det är planen i alla fall! Så sen i natt har jag förhoppningsvis något att skriva i tråden om dagens avvikande aktiviteter. Det var lite därför jag inhandlade mjölet. Men bara lite. [y]

ladysmurf:

män får också bygga lego!!

Nje vet inte, upp till 12 år står det. Så jag tror inte jag får köpa lego. Kan väl i och för sig be någon köpa ut åt mig men har inte kunnat med. [blush]

Men brukar leka med min brors dotter men hon bara river allt hela tiden. [mad]


   
SvaraCitera

har spelat spel på min mobil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nje vet inte, upp till 12 år står det. Så jag tror inte jag får köpa lego. Kan väl i och för sig be någon köpa ut åt mig men har inte kunnat med.

Det är bara ta nån random unge så gör den det. Säg att den får godis så går det[y]

El Guaje:

Men brukar leka med min brors dotter men hon bara river allt hela tiden.

Inte ok[mad] Säg åt henne att det är ett oacceptabelt beteende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Jepp, det är planen i alla fall! Så sen i natt har jag förhoppningsvis något att skriva i tråden om dagens avvikande aktiviteter. Det var lite därför jag inhandlade mjölet. Men bara lite.

Busigt värre alltså![blush]


   
SvaraCitera

ladysmurf:

Det är bara ta nån random unge så gör den det. Säg att den får godis så går det

Vågar inte, dagens ungar skrämmer mig. Sist jag började prata med en okänd förbipasserande ung man i 10 års åldern gav han mig fingret och sa åt mig att gå hem och ja..göra saker med min mamma. [shake]

Så höll jag själv inte på förens jag närmade mig 20. Läskigt att det kryper ner i åldrarna.

Complicated:

Busigt värre alltså!

Ja verkligen! Fast det hela blev ingen succé. Fick inte riktigt till den rätta spöklooken med en påse mjöl. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Sist jag började prata med en okänd förbipasserande ung man i 10 års åldern gav han mig fingret och sa åt mig att gå hem och ja..göra saker med min mamma. [shake]

Närma dig ej okända barn, de blir så stingsliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast usch, "närma" dig inte barn alls [tard]
menade ej att uppmana till att "närma" sig barn man känner heller
borde sova


   
SvaraCitera

isola:

Närma dig ej okända barn, de blir så stingsliga.

Haha undra varför i så fall. [wink]

isola:

fast usch, "närma" dig inte barn alls
menade ej att uppmana till att "närma" sig barn man känner heller
borde sova

Ja, jag tyckte det lät lite skumt. Kände mig nästan lite pervers när jag blir tillsagd att inte närma mig okända barn.

Men jag ska försöka hålla fingrarna i styr, jag lovar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja, jag tyckte det lät lite skumt. Kände mig nästan lite pervers när jag blir tillsagd att inte närma mig okända barn.

haha ja, förstod det
men kände att jag behövde förtydliga att jag ej tycker att man ska närma sig barn man känner heller, på det viset.. men sen tänkte jag att du menade ju inte så, och då ah. [blush][cute]


   
SvaraCitera

isola:

men sen tänkte jag att du menade ju inte så, och då ah.

Haha nej hade jag menat på det sättet hade jag haft full förståelse för hans agerande.

Men det kanske var bra att du ville förtydliga då så du fick tänka efter och komma på att det inte var ett sådant närmande jag hade gjort. [smile]


   
SvaraCitera