Aviseringar
Rensa alla

Dagens skolsystem..


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Yolo- och Swaggenerationen.

Haha, underbart att du redan gnäller på dagens ungdom [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Jag vet vad hon menade och jag använde fel ord. Jag är ingen Yolo eller swag person, så nej Jag är bara en osäker liten grabb

Inte bara fel ord; du är även fel ute åt helvete. Alliansen och FP är det sämsta som hänt svensk skola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför anstränger ni er för att misstolka honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Varför anstränger ni er för att misstolka honom?

För att dom vill hacka på mig


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Jag vet vad hon menade och jag använde fel ord. Jag är ingen Yolo eller swag person, så nej Jag är bara en osäker liten grabb

Det spelar väl ingen roll om just DU inte använder dig av uttrycket Yolo och Swag i och med att du inte tillhör den grupp av ungdomar du först tycktes åsyfta i trådstarten. Och det förändrar inte att den svenska skolpolitiken är åt helvete.

Förstår inte alls hur du resonerar, du gör en tråd om vad som är fel med skolan och betygssättningen men du tycker Alliansen har gjort ett bra jobb?

dvärgkastarn:

Haha, underbart att du redan gnäller på dagens ungdom

Jamen jag döööör. Och än värre är det att se de här jävla småbarnsmammorna som är yngre än mig men har två barn hemma samtidigt som de springer i fuskpäls på krogen och ropar YOLO. Blir så trött. Kanske är konservativ men jag tycker föräldraskap åtminstone kan innebära att man lägger krogspringandet på hyllan ett tag [sad] Hade skämts ihjäl om min mamma hade flängt runt och instagrammat sina fyllebravader.

Rävpojken:

Varför anstränger ni er för att misstolka honom?

Anura:

För att dom vill hacka på mig

Mitt första inlägg i tråden var inte menat som ett personligt påhopp mot dig, Anura, jag är blott en simpel grammatikfascist som tycker det lönar sig att rätta folk när de skriver knasigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

mums med ballerinakex

[badgrin]


   
SvaraCitera
time
 time

Känner att jag vill få vissa saker förklarade för mig här Anura. Kom kom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

För att de är lata och korkade, inte för att kraven skulle vara hårdare.

Anura:

Visst är de lata och så. M

hsaouifhaosi det har väl ni ingen aning om
gymnasiekraven har t ex skärpts så varför skulle inte kraven på småskoleklasserna också göra det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Känner att jag vill få vissa saker förklarade för mig här Anura. Kom kom.

som vad?


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

som vad?

timeisrunningout:

Det spelar väl ingen roll om just DU inte använder dig av uttrycket Yolo och Swag i och med att du inte tillhör den grupp av ungdomar du först tycktes åsyfta i trådstarten. Och det förändrar inte att den svenska skolpolitiken är åt helvete.

Förstår inte alls hur du resonerar, du gör en tråd om vad som är fel med skolan och betygssättningen men du tycker Alliansen har gjort ett bra jobb?

timeisrunningout:

Mitt första inlägg i tråden var inte menat som ett personligt påhopp mot dig, Anura


   
SvaraCitera

Anura:

Vad är fel med skolsystemet idag?

Björklund.

</thread>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Mitt första inlägg i tråden var inte menat som ett personligt påhopp mot dig, Anura, jag är blott en simpel grammatikfascist som tycker det lönar sig att rätta folk när de skriver knasigt.

Okej, jag förstår, misstolkade de då [crazy]

timeisrunningout:

Det spelar väl ingen roll om just DU inte använder dig av uttrycket Yolo och Swag i och med att du inte tillhör den grupp av ungdomar du först tycktes åsyfta i trådstarten. Och det förändrar inte att den svenska skolpolitiken är åt helvete.

Fast Passaro ville antyda att jag var en av dem.

timeisrunningout:

Förstår inte alls hur du resonerar, du gör en tråd om vad som är fel med skolan och betygssättningen men du tycker Alliansen har gjort ett bra jobb?

Finns de ett parti som skulle ha kunnat gjort de bättre? Skolresultaten var ju väldigt dåliga som de var.


   
SvaraCitera
time
 time

Anura:

Finns de ett parti som skulle ha kunnat gjort de bättre?

Okej, alltså. Alliansen är inte ett parti. Kom igen nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Okej, alltså. Alliansen är inte ett parti. Kom igen nu.

Jag vet att det inte är ett parti [crazy]


   
SvaraCitera

passaro:

För att de är lata och korkade, inte för att kraven skulle vara hårdare.

OCH där har vi svaret på hans fråga han ställde! Det är ju sant... Dagens ungdomar är inte som dom gamla.


   
SvaraCitera