Aviseringar
Rensa alla

dagens ungdom


Ämnesstartare

varför är de överlag så jävla obildade? jag förstår verkligen inte. följande uttalanden kommer från personer som väl är nånstans mellan 14-16. bedöm själva.

marx! du vet. har festligt skägg, and doesnt afraid of anything.
men, va?:(
"egendom är stöld", sa marx.
vad är egendom?

-f15

För att jag tycker faktiskt att deras musik är bra och bara för att man lyssnar på det betyder det inte att man är nazist!
-bisexuell f15, om pluton svea

??????????
-f17

liksom, va. är det dessa människor som man kommer förväntas samexistera med de kommande 20 åren, tills de råkar bada med en inkopplad brödrost bara för att de inte vet att det är farligt? [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Det är roligt att vara korkad. Allt blir roligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbarligen är det de svagsinta kvinnorna som är problemet om man kollar på citaten...[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanningen är inte okej [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka ljushuvuden. Blir varm inombords.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snarare dagens småflickor [no-no]


   
SvaraCitera

fick för mig att det var pluton svea som gick över till black men det var nog fyrdung när jag tänker efter.

OnT: ger det inte en cred i den åldern att säga puckade saker gärna tillsammans med något slags provokativt beskrivande ord som kuk-, fitt- eller knull-?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

som upplagt för att jag ska skapa personkult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Snarare dagens småflickor [no-no]

brukade ha sporadiska konversationer med dagens småpojkar också då och då, förut, men insåg att de överlag är värre [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

liksom, va. är det dessa människor som man kommer förväntas samexistera med de kommande 20 åren, tills de råkar bada med en inkopplad brödrost bara för att de inte vet att det är farligt? [cry]

Jag tycker det mest bedrövliga är att se 20 åringar (t.ex.) som inte lärt sig att skriva KORREKT SKRIFTSPRÅK OCH ATT STAVA. Det gör mig helt galen och jag dömer personen rakt av.


   
SvaraCitera

Jag vet, jag vet. Jag är ju trots allt i den åldersgruppen och tvingas därför gå i skolan med dessa människor. Har fått höra många fina kommentarer såsom t.ex:

"Guds rike? Ligger inte det nedanför Blekinge?"
"Vad är 'på måfå'?"
"Om bilen kör i nordsyd då, vad händer då?"
"Öh, okej. Vad betyder 'ambivalent'?"
"Källkritik, vad är det?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ire_:

OnT: ger det inte en cred i den åldern att säga puckade saker gärna tillsammans med något slags provokativt beskrivande ord som kuk-, fitt- eller knull-?

...nej. eller va?

Chickfactor:

som upplagt för att jag ska skapa personkult.

kring random f15?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

"Källkritik, vad är det?"

Glad att jag höll ett tal om källkritik på nationella provet i svenska [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

kring random f15?

kring mig.

en massa fårskallar+ min utstrålning=win.


   
SvaraCitera

mörknäs:

För att jag tycker faktiskt att deras musik är bra och bara för att man lyssnar på det betyder det inte att man är nazist!
-bisexuell f15, om pluton svea

Det är ju sant. Man är ju inte mördare för att man dödar någon i sin dröm.


   
SvaraCitera