Aviseringar
Rensa alla

Dagens ungdomar, perversa


Ämnesstartare

Ja, haha. Har snokat runt å läst lite olika trådar varav den enda är mer pervers än den andra. Ungdomar verkar ju vara skitkåta !
Så, ja undrar, hur fan gjorde folk för, va det ko tarm med en knut på elr vafan körde folk analt. Eller sprutade de helt enkelt bara i käften. Hade de sex i tånåren elr runkade de bara sönder. Är det porren som gör oss så kåta idag, letar desperat efter svar xd


   
Citera
Ämnesetiketter

inte mitt fel att du är ful o inte får sexa [confused]


   
SvaraCitera

Förr i tiden gick typ 10 killar in i ett mörkt rum och runkade av varandra och tänkte att det var en tjej. Medans tjejerna tvättade och lagade mat


   
SvaraCitera

Du verkar antyda att du själv inte klassas som ungdom utan att du själv är en gammal och vis guru, men din stavning säger mig att du inte kan vara mycket äldre än tolv.


   
SvaraCitera
talrik

de gjorde inget speciellt.. de körde väl et samlag eller skaffade en helvetes massa barn.


   
SvaraCitera

dom gökade och fick ungar non stop.
med tanke på att det inte fanns skydd.
stackars dom [cry]


   
SvaraCitera

Varför tror du att barnafödandet brukar vara högre i länder som inte tillåter preventivmedel? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rakbladsröv:

Du verkar antyda att du själv inte klassas som ungdom utan att du själv är en gammal och vis guru, men din stavning säger mig att du inte kan vara mycket äldre än tolv.

Haha, ne precis. La inte ner så mkt skäl i texten.


   
SvaraCitera

För att ungdomar är som de är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget nutida fenomen.


   
SvaraCitera

KUK


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh, kuken måste ju ha sitt


   
SvaraCitera

Zittam:

Äh, kuken måste ju ha sitt

Du var ju inte ens född när Frank Andersson sa det [chocked]


   
SvaraCitera

Svaret är att dagens användning av tillväxthormon och antibiotika till köttkreatur påverkar ungdomarnas hormonhalt och gör de kåtare än för några generationer sedan.

Eller så var de lika kåta då, och skillnaden är att internet som medium gör det lättare att få inblick i tonåringars sexliv.


   
SvaraCitera

De var nog lika kåta på den tiden men skillnaden var att det bara var killarna som fick göra sitt.
Kvinnorna hade för mycket att tänka på.[party]


   
SvaraCitera