Aviseringar
Rensa alla

Dagens vidrigaste


Ämnesstartare

Det här är det värsta jag läst på länge. Helt sjukt att sex med djur inte är förbjudet. Spelar ingen roll om djuret är villig eller ej, lagen missbrukas rejält och många tar skada av akten utan att det någonsin upptäcks. Känner just nu att jag aldrig vill ta valpar i framtiden på min 1-åriga tik, just för att man aldrig vet till vilken galning hunden kommer, eller till vilken galning den säljs i andra hand till för den delen.

"Den 45-årige före detta direktören tar ett hårt tag om tiken när den oroligt spjärnar emot.
Han köpte hunden billigt på Blocket av en familj som ville att den skulle få ett bättre liv ute på landet.
I stället utsätts den nu för plågsamma övergrepp av medlemmar i djursexnätverket."

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1364894/har-erbjuds-expressens-reporter-att-ha...
Läs hela artikeln. Jag vill spy. Vad känner ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Äckligt och hemskt. Ogillar folk med sånna där sexuella böjningar, det är inte normalt. Iaf om dom utövar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm, läste det. Blev äcklad[sad] Många av dom har ju fru och barn[shake]


   
SvaraCitera

Redan ?
Jag är såklart för sånt här. [wink]
Alla förtjänar kärlek, doesnt matter if youre animal or human


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Alla förtjänar kärlek, doesnt matter if youre animal or human

Fast definitionen av kärlek är inte sex[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar inte hur man kan göra sånt [sad]

och det är äckligt? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjukt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ogillar folk med sånna där sexuella böjningar, det är inte normalt.

Vilken rätt har du att döma och kritisera deras sexuella preferenser? Folk får väl syssla med precis vad de vill så länge ingen lider utav det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

länge ingen lider utav det?

djuren lider ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Vilken rätt har du att döma och kritisera deras sexuella preferenser? Folk får väl syssla med precis vad de vill så länge ingen lider utav det?

Har ingen rätt alls. Men att döma folk är människor bra på, medvetet eller omedvetet. Även om man vill eller inte.

På vilket sätt måste någon lida av det? Får man tex sätta upp hemliga kameror i omklädningsrum? Ingen lider ju av det så länge dom inte får reda på det.

Och i det här fallet så lider ju hunden av det. Alltså är det en sån händelse som inte får hända.

Sen är det ju självklart så att jag tycker att de får göra precis som de vill, så länge det aldrig går ut över någon som inte gått med på det. Direkt eller indirekt. Fast det betyder inte att jag tycker det är normalt.


   
SvaraCitera
Papper

Skumt att man inte får misshandla djuren men man får våldta dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk om samma sak gällde för sex med barn. Så länge barnet är med på det (alltså omedvetet om vad som sker) och inte tar fysisk skada under själva akten så är allt frid och fröjd. Bara att köra på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Folk får väl syssla med precis vad de vill så länge ingen lider utav det?

Om du är säker på att djuret inte lider och inte heller kan komma att göra det senare är det okej. Eftersom du inte kan vara säker så är det inte okej att utnyttja ett djur sexuellt. Jättesimpelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sandersson:

Så länge barnet är med på det och inte tar fysisk skada under själva akten så är allt frid och fröjd. Bara att köra på!

Är det bara jag som inte ser problemet...? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Nevon:

Är det bara jag som inte ser problemet...? [rolleyes]

Dagens häxjakt, det behöver inte vara logiskt [zzz]


   
SvaraCitera