Aviseringar
Rensa alla

Dags för en tävling!


Ämnesstartare

I takt med att en röstning angående den nya publicitetsdagen sker i denna tråden: http://ungdomar.se/forum/thread/veckans-poll-aer-snart-tillbaka vill jag passa på att utlysa en tävling som förhoppningsvis väcker en del uppmärksamhet hos om inte de flesta, defintivt hos er med ett brinnande intresse för design.

Tävlingen går helt enkelt ut på att designa en ur grunden ny avatar och en så kallad threadheader åt oss!

Befintlig avatar:

avatar.jpg

Befintlig threadheader:

top_9.jpg

Regler:

Avatar: 180x180 pixlar
Threadheader: 700x180 pixlar
Filformat: .PNG

Till skillnad från befintlig avatar och threadheader måste den nya bakgrunden i bilderna vara helt transparant (background layer opacity: 0%)

Intruktionsbild:

exempel.jpg

Man får som tävlande enbart posta ett bidrag (avatar+threadheader) per person.

Bilderna skall följa temat: "veckans poll", hur ni väljer att tolka det är helt och hållet upp till er själva!

Bilderna får ej vara av sexuell karaktär och ej heller kränkande mot en folkgrupp.

Bilderna får ej innehålla reklam eller länkadresser till andra hemsidor.

Att håna andras bidrag är strängligen förbjudet, vi välkomnar alla medlemmar att bidra oavsett tidigare erfarenheter, kunskaper och/eller konsnärliga begåvningar.

De tre bidrag som är mest i enlighet med våra önskemål väljs ut av oss och sänds till en ny poll så att alla medlemmar skall få vara delaktiga i det slutliga valet!

Den slutliga vinnaren får äran att representera oss på press och i trådar, samt välja ut 5 stycken specifika ämnen hen vill skall tas upp i Veckans Poll.

Ni har fram till Lördagen den 22:e Augusti kl. 12:00 att skicka in en massa bidrag till oss! Vill ni inte posta dem direkt här i tråden är ni även välkomna att skicka dem till oss på PM eller email: veckans.poll@gmail.com

Jag önskar er ett stort LYCKA TILL!


   
Citera
Ämnesstartare

Är det här en person kopplad till redaktionen? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Är det här en person kopplad till redaktionen? 

Nej.

Veckans Poll drivs inte av Ungdomar.se. Veckans Poll ansvarar inte för felaktig information i text. Veckans Poll äger heller inte rättigheter till alla bilder som postas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veckans Poll:

Nej.

Veckans Poll drivs inte av Ungdomar.se. Veckans Poll ansvarar inte för felaktig information i text. Veckans Poll äger heller inte rättigheter till alla bilder som postas.

Så vem fan är du då?


   
SvaraCitera
reben

NiklasW:
Så vem fan är du då?

dsm kan man fråga dig Skeptisk komma här o va otrevlig för ingenting


   
SvaraCitera

Låter kul Mycket glad då får jag sätta kreativiteten på max så får vi se om jag gör någotRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

threadheader:
Tänkte lite utanför och valde att göra en GIF istället, hoppas du gillar den! Tumme upp
Alpha-animation-2-oändlig.gif
Profilbild:
Profilbild.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
threadheader:
Tänkte lite utanför och valde att göra en GIF istället, hoppas du gillar den! Tumme upp
Alpha-animation-2-oändlig.gif
Profilbild:
Profilbild.png

Kan självklart ändra fredag toll något annat beroende på vad resultatet i pollen blir Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu när adaq har satt ribban så högt så kske inte jag vågar mig på att försöka ens  Rodnar

The kid got some fucking skillz yo


   
SvaraCitera

S3ON:
Nu när adaq har satt ribban så högt så kske inte jag vågar mig på att försöka ens  Rodnar

The kid got some fucking skillz yo

Samma här nu kommer man ju bara se dum utt om man skickar in sitt bidragGråter


   
SvaraCitera