Forumet - Dalarna.

Dalarna.

145 0 16
Klockan är 23 55 och det är molnigt i Dalarna, jag har nyss haft en förvirrad konversation om nepalesiska arméknivar med en diffus personlighet av utländskt ursprung å jag är lite påverkad så jag tänkte att då ska jag väl besökaa internetforumens svar på Linda Hammar å sprida lite briljans ikvåll igen. Vad har ni för er?

Spana också in:

Lounge:

e ju inte molnigt.. bara mörkt

Moln bortom mörkret jue.

Lounge:

vad äru påverkad av?

Sånt där öligt som är lagligt och sånt som farbror blå kan ta femtonhundra från dig för ungefär.

Angelize:

jag montera nyss ihop ett bord

vilken typ avb bord?

murabrab:

älskar ts.

kan ej vara hälsosamt
Storchen84:

Dude, open your eyes man, det finns många diffusa personer utanför UM. Vissa är bara lite diffusa, andra kan man tro är drogpåverkade, trots att dom inte är det[love]En lite diffus person kan ibland vara lika rolig som en person som är väldigt diffus[bigsmile][y]

Är en sån som alltid verkar bäng oavsett om jag är det eller ej, har arresterats för narkotikabrott när jag var helt nykter tom.
dazed:

Är en sån som alltid verkar bäng oavsett om jag är det eller ej

Många har uppfattningen om att jag är bäng pga. lättroad. Minst en person brukar tom. säga att jag en dag bokstavligt kommer att skratta ihjäl mig. Han har bytt jobb... kommer sakna honom, han är rolig[sad]

Och så har jag ibland försökt att inte vara bäng. Jag slutade med det rätt fort för ju mer jag försökte, desto mer drogpåverkad/flummig/diffus/bäng verkade jag vara[tired]

dazed:

har arresterats för narkotikabrott när jag var helt nykter tom.

Åh, så underbart[y]
Storchen84:

Åh, så underbart[y]

inte alls

Storchen84:

Och så har jag ibland försökt att inte vara bäng. Jag slutade med det rätt fort för ju mer jag försökte, desto mer drogpåverkad/flummig/diffus/bäng verkade jag vara[tired]

fan sant, blir så ju.

Ja! Um lät mig skriva det på försök nummer 7! [love]