Aviseringar
Rensa alla

Dålig i sängen?


Ämnesstartare

gör blow-jobs istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knäpp kille


   
SvaraCitera

Min pojkvän sa ibland att jag hade blivit bättre på "det" när vi idkade samlag i början eller utförde andra sexuella akter på honom. Det uppmuntrade mig, visste inte riktigt hur jag skulle göra något ty då jag var oskuld.
innan dess.

Tycker din kille framför grejen på ett taskigt sätt och om han vill ha det på ett annorlunda sätt så kan ni väl diskutera det, eller något


   
SvaraCitera

Som Japan sa kan han ju inte mena så mycket annat än att du ska öva upp dig med honom, finns ju inte så många alternativ.


   
SvaraCitera

mandiiis:

jag är dålig? :/

Kama sutra ska nog gära susen för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Svin att säga så till dig. Slå honom och repa hans bil, eller moppe.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bättre att han är ärlig emot dig. Förhållanden bygger ju i grunden på ärlighet. Du kan ju fråga honom om han kan ge dig lite tips?
Ni är ändå ihop så det är inga problem att fråga sådant. Du kan även läsa runt lite om ställningar och andra tips på internet.

Men framför allt borde du ge det tid, att du tar bit för bit på egen hand. Du ska inte känna någon press för man lär sig av andra gillar förr eller senare. (:


   
SvaraCitera

mandiiis:

Min kille som jag har nu har ju inte direkt sagt att jag e dålig


   
SvaraCitera

Tråkigt sätt att berätta det för dig.

Men ja, det finns ju massa information på internet som kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa honom och skaffa en vettig istället.


   
SvaraCitera

Du behöver inte oroa dig, du är alldeles för ung för att ha någon som helst sexuellerfarenhet.


   
SvaraCitera

Dumpa killen. Han förtjänar inte det du har att ge.


   
SvaraCitera

Dumpa killen. Han förtjänar inte det du har att ge.


   
SvaraCitera

Svanen96:

Dumpa killen. Han förtjänar inte det du har att ge.

Orka necrobumpa ååååååååååh vad jag blir lack..!!!!!![mad][mad]


   
SvaraCitera

Fick höra att jag var average på blow jobs. Totalt avtändande. Speciellt när han inte var särskilt vidare bra heller. [sad]


   
SvaraCitera