Aviseringar
Rensa alla

Dålig i skolan?


Ämnesstartare

Nu har ja äntligen fått mina betyg i skolan, G i alla ämnen. Och är inte alls nöj med de. Fast jag har skobbat en hel den från skolan för de börjar bli såå himmla tråkigt! Alla dag in som ut... Inget händer. Har någon likadat problem, och kan hjälpa mig att få tillbaka lusten att gå till skolan varje dag.. Snälla 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Har själv varit skoltrött i två år, och det blir bara värre och värre. Tur att man tar studenten till sommaren...
Hur som helst har jag inga tips tyvärr, men jag har en liten tröst - Det är inte betygen som är det viktigaste sen i arbetslivet. Utan dina kontakter, din envishet och hur du kan samarbeta respektive fungera med folk. [smile]


   
SvaraCitera

g i alla ämnen är inte dåligt. satsa på vg i de ämnen du tycker om, och arbeta utifrån det... man måste ta det i små steg, tror jag. Blir det övermäktigt kommer du tappa sugen helt, och det vore ju onödigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå inte i skolan då sen kan vi se hur tråkigt ditt vuxen liv blir med ett jobb du förmodligen inte tycker om för du inte tog skolan på allvar


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blondy:

och kan hjälpa mig att få tillbaka lusten att gå till skolan varje dag.. Snälla 🙂

Brukar oftast inte gå att bota skoltrötthet bara sådär. Ladda upp riktigt nu på lovet och bestäm dig helt enkelt.


   
SvaraCitera

so what du är godkänd i alla ämnen var glad för det


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera