Aviseringar
Rensa alla

Dålig på att rida


Ämnesstartare

För ett tag sen när jag och min kille hade sex så skulle jag rida honom, och det var första gången för mej, ever.
Det kändes sjukt pinsamt och svårt, och jag visste inte riktigt hur jag skulle göra (jo, jag vet att man ska "hoppa" upp och ner osv) men jag fick ändå inte till det.

Men nu för en stund sen så pratade vi om det, och han sa att indirekt att jag sög, och att det verkade som jag inte ansträngde mej överhuvudtaget.
JAG BEHÖVER HJÄLP![sad]
Hur kan jag röra mig förutom upp och ner och fram och tillbaks? Borde jag luta mig mer över honom? Huur ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

Helt seriöst. Leta upp någon porrfilm som verkar rätt så "naturlig" där bruden rider och kolla.
Dold text: Öva tekniken på en kudde?


   
SvaraCitera

JohnBlund:

o, jag vet att man ska "hoppa" upp och ner osv)

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Leta upp någon porrfilm som verkar rätt så "naturlig" där bruden rider och kolla.

Jag har kollat, och det ser så himla enkelt ut, men det var det inte, inte för mig i alla fall. Men jag vill ju göra det, för honom, annars blir ju han den som får jobba hela tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JohnBlund:

annars blir ju han den som får jobba hela tiden..

[y]


   
SvaraCitera

JohnBlund:

Jag har kollat, och det ser så himla enkelt ut, men det var det inte, inte för mig i alla fall. Men jag vill ju göra det, för honom, annars blir ju han den som får jobba hela tiden..

Men alltså, hur gjorde du när du försökte rida honom? Vilken position hade han osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Första gångerna jag någonsin red gick det bra. Han var inte lika petig.

Resten av gångerna har jag inte ens orkat anstränga mig så det är lika bra att låta killen sköta't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vilken position hade han osv.

Han låg ner raklång, först satt jag rakt upp men det kändes så.. "långt ifrån" honom, så jag lutade mig ner lite, men det gick inget lättare för det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JohnBlund:

jag vet att man ska "hoppa" upp och ner

[tard]


   
SvaraCitera

JohnBlund:

Han låg ner raklång, först satt jag rakt upp men det kändes så.. "långt ifrån" honom, så jag lutade mig ner lite, men det gick inget lättare för det[sad]

Prova att han sitter upp (på en stol, sängkanten osv) om du vill vara närmare honom. Det blir mysigare och skönare (tycker jag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Prova att han sitter upp (på en stol, sängkanten osv) om du vill vara närmare honom.

Tack för tipset! [smile]


   
SvaraCitera

JohnBlund:

Tack för tipset! [smile]

Varsågod. Lycka till. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Övning ger väl färdighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Övning ger väl färdighet.

Mjo, men det var nästan som jag tappade lusten när han sa sådär.
Det var ju första gången liksom, kan tillägga att det var första gången jag hade sex överhuvudtaget..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JohnBlund:

Det var ju första gången liksom, kan tillägga att det var första gången jag hade sex överhuvudtaget..

För han med? Annars var det ju lite taskigt att ni inte körde missionären.


   
SvaraCitera