Aviseringar
Rensa alla

Dålig självbild?


Ämnesstartare

fet keffing:

För det första så ska tjejer inte ha pinnsmala lår och vader enligt mig, saftiga ska de va! Kan du länka någon bild på någon som har likadana vader/lår som dig? Om du inte vill lägga ut bild på dig själv dvs, annars är ju det att föredra.

HAHA, ' saftigt' . Asså nu är det så att jag tycker mina ben ser - ursäkta mitt språk nu- jävligt mycket smalare än vad jag ser dom i spegeln på denhär bilden :

kan jag lita på bilden?

webcam-toy-photo5.jpg


   
SvaraCitera

patricia123:

kan jag lita på bilden?

Tror att du kan lita på bilden faktiskt, du har smala ben! Kunde vara något rejälare men klart godkända, grattis! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Tror att du kan lita på bilden faktiskt, du har smala ben! Kunde vara något rejälare men klart godkända, grattis!

haha okej tack [smile] Haha, rejälare ben? tycker då inte jag hehe [cute] men vad är det som gör att jag ser mina ben så otroligt mycket större? [chocked]


   
SvaraCitera

Mina ben ser smalare ut när jag litar mig framåt, tror det är för att jag ska känna mig bekväm i doggy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Mina ben ser smalare ut när jag litar mig framåt, tror det är för att jag ska känna mig bekväm i doggy

HAHAH, troligtvis. Asså samma jäkla sak för mig! dom ser smalare ut när jag lutar mig framåt än när jag tittar rakt ner. Så irriterande när jag inte vet om mina ben är smala eller tjocka som jag ser dom.


   
SvaraCitera

patricia123:

haha okej tack Haha, rejälare ben? tycker då inte jag hehe men vad är det som gör att jag ser mina ben så otroligt mycket större?

Det är inte särskilt konstigt, man själv tenderar ju ofta att vara överdrivet kritisk mot sig själv, kan börja med att de känns lite för stora och till sist tycker man att man är fet. Bli inte ätstörd. [no-no]

Det verkar finnas någon liknande masspsykos gällande finnar, folk nojjar över små finnar man själv inte ens lägger märke till typ, alltid lätt att hitta fel hos sig själv om man inte kommer på hur löjligt det är. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fet keffing:

Det är inte särskilt konstigt, man själv tenderar ju ofta att vara överdrivet kritisk mot sig själv, kan börja med att de känns lite för stora och till sist tycker man att man är fet. Bli inte ätstörd. Det verkar finnas någon liknande masspsykos gällande finnar, folk nojjar över små finnar man själv inte ens lägger märke till typ, alltid lätt att hitta fel hos sig själv om man inte kommer på hur löjligt det är.

Haha ja kanske det [smile] ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker du motsäger dig själv en hel del i inlägget. Först säger du att du tycker dina lår och vader är jättetjocka. Sedan säger du på något konstigt sätt att dina ben är hur smala som helst.


   
SvaraCitera

ta en sup för fan


   
SvaraCitera

Från första sekunden du börjar fundera på hur din kropp ser ut så förvrids din självbild åt helvete.
Jag tror att det är nästan undantagslöst att man ser sin kropp som fulare än den är, när jag tog detta kort såg jag mig själv som överviktig.

300768_10150266062744075_7354697_n.jpg


   
SvaraCitera