Aviseringar
Rensa alla

Dålig självkänsla vad gäller sex


Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Jag har inte mycket sex. 

just nu, eller har du inte haft mycket sex någonsin? hur lite är lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
kör på, bara. jag förstår inte riktigt vad du har för problem.

Du har rätt, det är bara att köra på, med jag tänker väl att det hjälper mig själv och kanske andra att jag tog upp ämnet och så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: just nu, eller har du inte haft mycket sex någonsin? hur lite är lite?

Nä, mitt sexliv har alltid  varit en katastrof, men har inte tänkt på det så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Det är tråkigt att du är så argumentationsglad att du gillar att tolka det jag säger som om jag säger något konstigt. 

menade att du beskrev det fel men aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

menade att du beskrev det fel men aja

Hur vet du det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Nä, mitt sexliv har alltid  varit en katastrof, men har inte tänkt på det så. 

testa att ha mer sex. gärna med samma person. du behöver ju inte tvinga fram det, men du behöver inte avvakta i väntan på ditt livs stora kärlek heller. om du har någon person som du tycker om, attraheras av och känner dig hyfsat bekväm med, och denne är intresserad, så kör på. har man hyfsat mycket sex med samma person så lär man sig andra saker om sin sexualitet än om man ligger runt, oavsett om man gör det regelbundet eller bara ligger med någon lite då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yep nuförtiden skulle d nog va så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Du har rätt, det är bara att köra på, med jag tänker väl att det hjälper mig själv och kanske andra att jag tog upp ämnet och så. 

att du blir avundsjuk när den du gillar ligger med andra? eller hur menade du? du skriver en sak men sedan när du beskriver hur du menade så är det en helt annan grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:
testa att ha mer sex. gärna med samma person. du behöver ju inte tvinga fram det, men du behöver inte avvakta i väntan på ditt livs stora kärlek heller. om du har någon person som du tycker om, attraheras av och känner dig hyfsat bekväm med, och denne är intresserad, så kör på. har man hyfsat mycket sex med samma person så lär man sig andra saker om sin sexualitet än om man ligger runt, oavsett om man gör det regelbundet eller bara ligger med någon lite då och då.

GladHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

att du blir avundsjuk när den du gillar ligger med andra? eller hur menade du? du skriver en sak men sedan när du beskriver hur du menade så är det en helt annan grej

LedsenHjärta Förstår inte. 


   
SvaraCitera