Aviseringar
Rensa alla

Dålig stila av flickvän....


Ämnesstartare

Jo, alltså, idag så kändes kärlekslivet kasst.

Well, jag gör mig mödan att lägag ut 360 kr till henne för en skidresa med skolan, för hennes mamma får inte lön förrän på torsdag. det jag får se när jag kommer från att ha gått till ICA och tillbaks för att ta ut pengar är att hon sitter i en av hennes bra kompisar, som även är en av mina bra kompisars knä.

Dem delar tröja, sure, inga problem, men när jag har bemödat mig gå långt och sånt kanske jag iallafall borde få lite uppskattning, jag får en puss, sen drar hon därifrån med denne kompisen, fortfarande i samma tröja, så jag får sköta allt med resan. sen sitter hon hela kulturhistorian i hans knä med tröjan på båda, och håller händer.

Nej, hon är inte otrogen, det vet jag. men är det inte jävligt dålig stil? :/

ÄNDRAT 2008-11-25 19:45


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag skulle bli sjukt svartsjuk, sen kan alla frikärleksmänniskor komma och säga att jag är en tard. Så är det fortfarande fel som fan om det är så att man är i ett monogamt förhållande där man förväntar sig att den andra personen inte gör så, vilket jag antar att hon (din flickvän) gör.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

sen sitter hon hela kulturhistorian i hans knä med tröjan på båda, och håller händer.

Va du på samma lektion? isf vare riktigt taskigt tycker jag :/

Klorofyl:

Jag skulle bli sjukt svartsjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta toffla och säg åt henne att skärpa sig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg vad du tycker till henne! Bättre än att snacka med oss:P, vi vet nada!


   
SvaraCitera

Det låter faktiskt väldigt intimt gjort av henne. Ofta man sitter i någons tröja och håller händer om man inte är ett par. Säg till henne att låta bli, jag tycker verkligen inte att du begär för mycket av henne.


   
SvaraCitera

Be henne dra åt helvete, EFTER du har fått tillbaks dina pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

Va du på samma lektion? isf vare riktigt taskigt tycker jag :/

mm, satt en decimeter från dem :/

uppenbar:

Det låter faktiskt väldigt intimt gjort av henne. Ofta man sitter i någons tröja och håller händer om man inte är ett par. Säg till henne att låta bli, jag tycker verkligen inte att du begär för mycket av henne.

Alltså, dem har varit ihop för några år sedan, men hon lämnade honom för hans kompis. men dem är typ bästa vänner.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

Alltså, dem har varit ihop för några år sedan, men hon lämnade honom för hans kompis. men dem är typ bästa vänner.

Hade min partner suttit och gullat och delat tröja med sitt ex så hade jag blivit skitförbannad och ställt ultimatum.


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Be henne dra åt helvete, EFTER du har fått tillbaks dina pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TwiZtah:

men är det inte jävligt dålig stil? :/

Jodå, solklart fall.

Otacksamhet är inget man bör acceptera, allra minst från sin flickvän.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

mm, satt en decimeter från dem :/

Oooh shit, ja då tycker jag det va illa alltså. Du får ta å prata med na å se vad ni har för olika åsikter om det å sen lösa det därifrån.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

mm, satt en decimeter från dem :/

Oooh shit, ja då tycker jag det va illa alltså. Du får ta å prata med na å se vad ni har för olika åsikter om det å sen lösa det därifrån.


   
SvaraCitera

TwiZtah:

jävligt dålig stil? :/

Japp, och nu är det dags för dig att visa vrede, och utmana honom på en kamp om liv och död!


   
SvaraCitera

TwiZtah:

men är det inte jävligt dålig stil? :/

Som fan.


   
SvaraCitera