Aviseringar
Rensa alla

Dålig tajming [mad]


Ämnesstartare

Varför kommer alla dumma tankarna på natten och inte på dagen?

Kommer inte kunna sova inatt heller [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

Så är det. [party]


   
SvaraCitera

Är väl då när man gått en hel dag och inte hunnit tänka efter så kommer allt på kvällen istället..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Är väl då när man gått en hel dag och inte hunnit tänka efter så kommer allt på kvällen istället..

Men man tänker ju jättemycket på dagen också, men mest bra tankar liksom. Varför ska de dåliga komma på kvällen då man vill sova. Skitjobbigt jue [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att hjärnan tycker det är roligt att plåga sinnet på det sättet, det är min teori iaf. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

hjärnan tycker det är roligt att plåga sinnet

Dumma hjärnan [no-no]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Men man tänker ju jättemycket på dagen också, men mest bra tankar liksom. Varför ska de dåliga komma på kvällen då man vill sova. Skitjobbigt jue [sad]

Ja, men är väl tankar som inte är lika jobbiga, skola jobb osv. Sen kommer tankarna över livet på kvällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Ja, men är väl tankar som inte är lika jobbiga, skola jobb osv. Sen kommer tankarna över livet på kvällen.

Men även om jag bara ligger i sängen en hel dag så kommer inte ångest-tankarna förrän vid 23 på kvällen ungefär... Då hade de ju lika gärna kunna kommit på dagen då jag ändå inte gjorde något vettigt!


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Men även om jag bara ligger i sängen en hel dag så kommer inte ångest-tankarna förrän vid 23 på kvällen ungefär... Då hade de ju lika gärna kunna kommit på dagen då jag ändå inte gjorde något vettigt!

Hm skumt, kanske är det mörkret. Eller bara det där att man måste sova, vet att jag kan få ångest över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

[sad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GHurt:

Hm skumt, kanske är det mörkret. Eller bara det där att man måste sova, vet att jag kan få ångest över det.

Mm sant... Veta att man måste upp 07.06, men att man inte kommer kunna somna förrän vid 4 [sad]


   
SvaraCitera

Inte jag heller. Har försökt sova 2 gånger, jagar bara upp mig och tänker på massa saker och blir jättestressad. Orkar inte. Är trött. [sad]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Mm sant... Veta att man måste upp 07.06, men att man inte kommer kunna somna förrän vid 4 [sad]

Precis, det brukar vara jävligt frustrerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Inte jag heller. Har försökt sova 2 gånger, jagar bara upp mig och tänker på massa saker och blir jättestressad. Orkar inte. Är trött. [sad]

Jag är också jättetrött. Hatar detta... och imorn måste jag gå till skolan för har sånglektion o sånt som jag inte vill missa!!
Fan. Nätterna borde vara längre än dagarna typ. Eller det borde finnas fler timmar som man kunde sova på.

Eh. Flum.[blush]


   
SvaraCitera