Aviseringar
Rensa alla

Dålig utlösning


Ämnesstartare

Jag har märkt skillnad när jag onananerar nuförtiden och för drygt ett års en. Förut vid utlösning så brukare det komma ut som ett skott, men nuförtiden så nästan sipprar det bara ut. Det är som ingen kraft bakom det. Ibland har jag även lite ont efteråt och det hade jag aldrig förut. Är det något fel eller vad är det som har hänt egentligen. Det som jag är rädd för är att det kanske har något med sterilitet att göra. Snabba svar uppskattas.

Tack så hemskt mycket.


   
Citera

man blir inte steril bara så där, har du någon annan teori om vad som kan vara orsaken? typ för mycket onani eller något?


   
SvaraCitera

Om du onanerar för ofta så lär det ju logiskt sett inte komma lika mycket och inte med samma fart[crazy]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

du får nog komma med mer information, som ändrade rutiner etc. bytt diet? fått för mycket fritid?


   
SvaraCitera

"hastigheten" i sprutet styrs av en muskel som sitter bakom pungen typ...är den slapp (lol) så blir det lite sprut.
det + ovanstående är nog anledningen till ditt problem, sterilitet är det knappast och även om så tänk på att päronformade spermier är en stor orsak till sterilitet och det syns inte på mängden du sprutar 🙂
Kort gott, mängden har inget med det att göra alls.


   
SvaraCitera

tror du runkar för ofta.


   
SvaraCitera

Runa inte på ett par dagar så ska du se på tusan!


   
SvaraCitera

alltochlitetill:

Förut vid utlösning så brukare det komma ut som ett skott,

Haha ibland fungerar hjärnan så roligt, om du visste vilka absurda bilder som kom upp i mitt huvud nu.


   
SvaraCitera

Kanske bara så att du bytt sexualitet. Testa titta på bögporr om du alltid sett på nakna tjejer förut. Kanske du lyckas spruta så mycket så mamma blir stolt!

Fingerprints:

Haha ibland fungerar hjärnan så roligt, om du visste vilka absurda bilder som kom upp i mitt huvud nu.

Berätta[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Berätta

För det första kom det ett skottljud vid hans utlösning, en syn var att han sköt ett hål i taket, en annan rakt i pannan på en tjej.

Ja, jag är störd.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Ja, jag är störd.

Ja det är du verkligen! Ofta man sprutar i taket eller på pannan på en tjej[shake] Över tuttarna eller i munnen är det som gäller....herregud[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

herregud

sa ju att bilden var absurd [wink]


   
SvaraCitera