Aviseringar
Rensa alla

dålig youtube ljud! vad ska jag göra?


Ämnesstartare

tjenna jag har problem med mitt ljud, t,ex när jag lyssnar på en låt så låter de inte som förut innan jag fick detta problem :O, jag har realtek high definition audio, men iaf, de är skit dåligt ljud, de typ halv ekar och låter som att dom sjunger i bakrunden , och typ i vissa låtar äre fijol med men de fanns inte förut:S, vad ska jag göra? och de gäller bara när jag går in på internet och lyssna på låtar t,ex , men lyssnar jag på låtar som jag har på hårdisken så funkar dom prima:O


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du googlat?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Har du googlat?

asså vad ska jag googla på då ?:O, skrev bad youtube sound quality men hitta inge riktiga svar


   
SvaraCitera

Jag har haft samma problem, jag skruvade upp volymen lite så funkade det sedan. Du behöver inte tacka mig.


   
SvaraCitera

Provat starta om datorn?
Vilken browser använder du?
Har du provat med mer än en browser?
Finns det några ljudinställningar i browsern?
Vilket operativsystem sitter du i?
Provat installera om drivrutiner?
Etc?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Provat starta om datorn?

ja de har jag,

Miceparade:

Vilken browser använder du

har testat med opera, google chrome, firefox,internet explore, funkar inte på något ,

Miceparade:

Finns det några ljudinställningar i browsern?

hur ser man sånt ?

Miceparade:

Vilket operativsystem sitter du i?

windows xp service pack 3, typ ,

Miceparade:

Provat installera om drivrutiner?

jag har testat installera nya, men inte avinstallerat drivrutinerna vet inte riktigt vad dom heter så jag kan inte ta bort dom :P,

Miceparade:

Etc?

etc ?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Jag har haft samma problem, jag skruvade upp volymen lite så funkade det sedan. Du behöver inte tacka mig

jag har full volym 😛


   
SvaraCitera