Aviseringar
Rensa alla

Dåliga gener


Ämnesstartare

WickedBarbie:

Haha, nä, det är inte något jag hade satt på mig heller, men vissa passar utmärkt i det

Haha, jo det har du rätt i.
Jag köpte en ​sån här skjorta fast svartgråvit mönstrad, funkar faktiskt utmärkt med en skinnjacka, stor svart halsduk och ett par leggings eftersom skjortan samt halsduken är så pass stor så täcker den väldigt bra [smile]

WickedBarbie:

Orka bry sig om stirrare förresten, sträck på dig och strunta i'rom!

Tack tack, det ska jag göra! [smile] gav en 37 (?) årig gubbe något annat att glo på efter att han hade glott tre tågstationer, nämnligen fingret, sedan gick någon av oss av. Minns dock inte ifall det varhan eller jag


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Haha, jo det har du rätt i.
Jag köpte en ​sån här skjorta fast svartgråvit mönstrad, funkar faktiskt utmärkt med en skinnjacka, stor svart halsduk och ett par leggings eftersom skjortan samt halsduken är så pass stor så täcker den väldigt bra [smile]

Åh, mysig!

Stuck With Eachother:

Tack tack, det ska jag göra! [smile] gav en 37 (?) årig gubbe något annat att glo på efter att han hade glott tre tågstationer, nämnligen fingret, sedan gick någon av oss av. Minns dock inte ifall det varhan eller jag

[bigsmile] Know the feeling, fast brukar snarare bli stirrad på pga längd som jag ofta envisas med att plussa på med klackar. Men dels vänjer man sig och dels finns det ju dagar när uppmärksamheten är kul...

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Know the feeling, fast brukar snarare bli stirrad på pga längd som jag ofta envisas med att plussa på med klackar.

Det är fint att vara kort! Alla tjejer som jag känner som räknas vara "långa" känner sig för långa och mår dåligt över det, det finns inga skor eller liknande som gör så att dom ser kortare ut, försök att tänk positivt. Du kan vara kort en dag och lång en dag, du kan byta lite hur du vill medans dom som är långa alltid är och förblir långa [smile]

WickedBarbie:

Hur gammal är du?

16 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla bra bild. Tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Så jävla bra bild. Tack.

Ja den är definitivt bättre än din profilbild på p12 som gillar Monster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stuck With Eachother:

Ja den är definitivt bättre än din profilbild på p12 som gillar Monster.

Fan va taski du e!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Fan va taski du e!!!!!

Sanningen svider .. [ops]


   
SvaraCitera

Var nöjd som du är, du är säkert jättefin. Om brösten blir ett stort problem och stör dig i vardagslivet kanske du bör fundera på en bröstförminskning, men det finns mycket risker med sånt och jag tycker personligen att man ska vara nöjd med sitt utseende och göra det bästa av situationen.

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Var nöjd som du är, du är säkert jättefin. Om brösten blir ett stort problem och stör dig i vardagslivet kanske du bör fundera på en bröstförminskning, men det finns mycket risker med sånt och jag tycker personligen att man ska vara nöjd med sitt utseende och göra det bästa av situationen.

Tack så jätte mycket, det är säkert du med! [smile]
Vill inte lägga mig under kniven och tänkte därför att träning kanske skulle vara en bättre idé


   
SvaraCitera

Stuck With Eachother:

Det är fint att vara kort!

Nu missuppfattade du, jag är lång à la 176 (typ 185 i klackar) ^^

Stuck With Eachother:

16 år

Ah, då kan jag förstå om du tycker det är jobbigt. Man är mer känslig för omvärlden då än vad man blir senare.


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Man är mer känslig för omvärlden då än vad man blir senare.

förutom jag dårå [blush], men är spec-fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Nu missuppfattade du, jag är lång à la 176 (typ 185 i klackar) ^^

Oj .. förlåt! Läs ​denna sida så kommer du förhoppningsvis på andra tankar [smile]

WickedBarbie:

Ah, då kan jag förstå om du tycker det är jobbigt. Man är mer känslig för omvärlden då än vad man blir senare.

Nja, jag kan faktiskt säga att jag är lite mer mogen än vad de flesta är i min ålder. Men visst, jag har mina svagpunkter jag med och bysten är en av dom.


   
SvaraCitera

retstickler:

förutom jag dårå [blush], men är spec-fall

Äh, det hänger ju på när man vänjer sig vid sig själv. Kan ju vara vid 20 eller 45 liksom ^^

Stuck With Eachother:

Oj .. förlåt! Läs ​denna sida så kommer du förhoppningsvis på andra tankar [smile]

Jag har inga problem med min längd, men jag hade när jag var yngre. Vägrade använda annat än platta skor osv. Numera har jag mer en gräns på 10cm klack då det brukar bli knepigt att hitta killar annars ;>

Stuck With Eachother:

Nja, jag kan faktiskt säga att jag är lite mer mogen än vad de flesta är i min ålder. Men visst, jag har mina svagpunkter jag med och bysten är en av dom.

Det märks! Men som sagt, jag tror det hänger på att man vänjer sig vid och accepterar sina svagheter. Tänk att det finns folk som opererar sig för att se ut så! [y]


   
SvaraCitera

WickedBarbie:

Äh, det hänger ju på när man vänjer sig vid sig själv.

skall tänka mer på detta [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WickedBarbie:

Jag har inga problem med min längd, men jag hade när jag var yngre.

Det är jättebra att du inte har det längre, ett bevis på att man faktiskt kan lära sig leva med sig själv utan en massa operationer.

WickedBarbie:

Vägrade använda annat än platta skor osv. Numera har jag mer en gräns på 10cm klack då det brukar bli knepigt att hitta killar annars ;>

Haha, jag var ungefär likadan. Jag var den första tjejen i klassen som utvecklades först, blev längre, kroppen förändrades osv. Och jag hatade det! Tillhörde dom långa i klassen som mestadels bestod av killar, ville verkligen inte tillhöra dom långa just för att det endast var killar så jag kände mig rätt ful, killig typ. Och vägrade precis som du, användade någonting annat än platta skor.

Men nu, är jag lika lång som de flesta tjejerna i min klass, några enstaka få är kortare och några är längre. Och bara för att jag inte tillhör de långa så vill jag vara lång, eller i alla fall några centimeter längre (är 1.66) Man vill ha det man inte har/kan ha och det man har vill man ju inte ha, ungefär så är det så var nöjd med din längd [smile]
Jag avskyr att använda klackskor just för att jag inte kan gå i dom och har inget tålamod att lära mig gå i dom, varför ska jag behöva gå obekvämt och ha ont i fötterna en hel kväll, då kör jag lika gärna med ett par snygga men bekväma skor. Så ja, jag får väl nöja mig med min längd precis som du [smile]

WickedBarbie:

Numera har jag mer en gräns på 10cm klack då det brukar bli knepigt att hitta killar annars ;>

Haha långa killar är fina, dom lär nog välja dig för att slippa få nackspärr över att prata med en kort tjej [wink]

WickedBarbie:

Tänk att det finns folk som opererar sig för att se ut så!

Tack, det ska jag ta och göra! [smile]
Och du får tänka att det finns folk som använder skyhöga skor för att se längre ut trots att dom får jätte ont i fötterna, både då och dagen efter [y]


   
SvaraCitera