Aviseringar
Rensa alla

dåliga sovvanor


Ämnesstartare

har just kommit in i usla sovvanor, går upp sju, ganska piggändå, och äter inte jättemycket/bra under dagen och kan inte somna såhär på kvällen. Är inte ens trött. Hallåååååååååå ska min kropp klara sig på femtimmarsnätter eller?

vad försöker min kropp säga till mig.


   
Citera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kunde sova 12 h under jullovet och ändå vara trött, trordet var pga begynnande sjukdom som min kropp höll i schack med hjälp av sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att du ska klippa dig och skaffa dig ett jobb, förbannade pöjkaspoling!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ät. människa!
[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Hallåååååååååå ska min kropp klara sig på femtimmarsnätter eller?

Undrar också.
Dumma kroppar.
Men ät rätt och rör på dig under dagen så blir det nog bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste feministnätter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick upp 7,har promenerat ca en halvmil idag, ätit ca 1/4 av det socker jag brukar få i mig under en dag. Tycker jag gör allting rätt, dessa sömnlösa nätter slog till med full kraft igår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inte vaknat upp utvilad på morognen nu på flera år


   
SvaraCitera

Det funkar rätt (väldigt) länge att inte sova ordentligt. Jag har haft väldigt konstiga, oregelbundna och onyttiga sovtider under många år, jag klarar fortfarande av att sköta jobb och (nästan) se till att jag inte dör.

Sen om det är bra är en annan sak. F.ö. tror jag det är helt normalt att man har keffa sovvanor när man är tonåring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

F.ö. tror jag det är helt normalt att man har keffa sovvanor när man är tonåring.

har tidigare varit död om jag sovit mindre än 10 h = trött jämt. Sov 12 h några dagar på lovet och se på mig nu [cry]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

patrick bateman:

jag har inte vaknat upp utvilad på morognen nu på flera år

ät merfrukt och mindre skräp rör på dig och sov 10-12 h så får du se på andra bullar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din kropp försöker säga att du sover i fel säng[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Din kropp försöker säga att du sover i fel säng[blush][blush]

meeeh [blush][blush][blush][blush]
kanske [blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

har tidigare varit död om jag sovit mindre än 10 h = trött jämt. Sov 12 h några dagar på lovet och se på mig nu [cry]

10h är ju typ för mycket. 6-9h funkar för de flesta vuxna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

10h är ju typ för mycket. 6-9h funkar för de flesta vuxna.

är barn


   
SvaraCitera