Aviseringar
Rensa alla

dåliga tv-program eller andra saker som sänds på tv


reben

hem till gården är ju bra. påminner så mkt om att va sjuk i högstadiet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Det går ju bara skit på tv mest hela tiden.

ah kanske... finns de ingen serie eller tv-program du gillar?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

ah kanske... finns de ingen serie eller tv-program du gillar?? 

Nej, typ inte. Den enda gången jag ser på tv, är om jag är hemma hos någon polare som ser på något program. Men min egen burk har inte varit igång på typ... En månad kankse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Nej, typ inte. Den enda gången jag ser på tv, är om jag är hemma hos någon polare som ser på något program. Men min egen burk har inte varit igång på typ... En månad kankse.

ah sant, alltså jag kollar aldrig på tv hemma hos mig själv. bara när jag är på besök hos mamma eller så. men gillar typ big bang theory och ibland how i meet your mother och så som kan sändas ibland 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade faktistk nyligen på "Aircrash investigation" bara för det handlade om Flygchrashen som drabbade Hockeylaget Lokomotiv Jaroslavl i Ryssland! 

För att besvara frågan, finns så jävla många program som är dåliga, så bara för det kommer det inte fram något på tungan (eller fingrarna!) 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker Extreme home-makeover är asjobbigt att titta på för det är så dramatiskt, tillgjort och han som leder programmet skriker 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Jag tycker Extreme home-makeover är asjobbigt att titta på för det är så dramatiskt, tillgjort och han som leder programmet skriker 

åh nej va hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tv4 nyheterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla program med suffixet "shore" är ju bara fruktansvärda, hade en klasskamrat som inte ville sluta prata om det där jävla programmet och ofta frågade om man brukade se det (verkar jag som en sådan?) - jag vet inte vad det var för skum smak hon hade, kulturella skillnader antar jag för att citera isola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:Vilka är de sämsta programmen eller tv-sända-grejer ni någonsin sett?

Geordie Shore klår nog allt, rövdåligt program, överlag är utbudet på svensk tv riktigt ruttet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bachelorette/Bachelor, Familjen Annorlunda, Lotta på Liseberg, Allsång på Skansen, Amazing race osv 

Skjut er själva


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Alla program med suffixet "shore" är ju bara fruktansvärda, hade en klasskamrat som inte ville sluta prata om det där jävla programmet och ofta frågade om man brukade se det (verkar jag som en sådan?) - jag vet inte vad det var för skum smak hon hade, kulturella skillnader antar jag för att citera isola.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Våra Värsta År

Ryser typ av att tänka på den. Somnade med TVn på en gång och vaknade till introt, ville spränga hela världen och skjuta mig i huvudet. Får äckelkänslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
hem till gården är ju bra. påminner så mkt om att va sjuk i högstadiet. 

Hahah, jaa!!


   
SvaraCitera
reben

turtle:

Hahah, jaa!!

va sjuk i 2v en gång i åttan. blev helt fast i intrigerna så va tvungen att börja spela in de sen efter


   
SvaraCitera