Aviseringar
Rensa alla

Dåliga vänner? :'(


Ämnesstartare

Blev sjukt ledsen idag när kompisarna sa att det är så typiskt mig o dra skitdåliga skämt och själv asgarvar jag och dom säger inte ett ord :'(. Gick hem och ingen brydde sig ett skit... Känner mig fett mobbad [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Händer mej varje dag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just därför man inte ska ha vänner


   
SvaraCitera

OF 5:

just därför man inte ska ha vänner

+1

Gör en cs server, gör den känd och banna alla som är taskiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du ha en kram? [smile]


   
SvaraCitera

va fan, ryck upp dig buddy!

nästa gång nån säger nåt sånt, vänd dig mot honom, och säg "DU ÄR DÅLIG!!"

sen drar du det sämsta skämt du kan komma på, typ "vad är det för skillnad på en kamel? den kan varken äta knäckebröd...!!!" dom kommer bli helt ställda :'>

yes, där satt den! facerape XD (har rätt kass humor ;D)


   
SvaraCitera

Siggeeh:

kompisarna sa att det är så typiskt mig o dra skitdåliga skämt

Brukar man inte märka om folk uppskattar det man säger eller inte?
Skrattar de och ser glada ut så är det ju bara att köra på. Men om de bara småler lite för att fylla i den pinsamma tystnaden efter ditt skämt så hade ju inte jag skämtat vidare om jag vore du.

Vad för sorts skämt är det du drar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kråååkan:

Brukar man inte märka om folk uppskattar det man säger eller inte?
Skrattar de och ser glada ut så är det ju bara att köra på. Men om de bara småler lite för att fylla i den pinsamma tystnaden efter ditt skämt så hade ju inte jag skämtat vidare om jag vore du.

Vad för sorts skämt är det du drar då?

Det är inte så dåliga vänner men kommer faktiskt inte ihåg vad jag sa [shake] Va inte precis på humör då för att jag förlorat i pingis. Tävlande om en biobiljett... [cry] Annars så är det mest ironi skämt jag drar eller bara säger nåt som hänt som är roligt [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du kvinna eller? vafan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skämtar bara om mig själv. Det går alltid hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så gör ju jag hela tiden. och mina vänner påpekar det också. de brukar skratta, men mest åt mig och inte med mig. jag blir inte ledsen i alla fall! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

laban73:

sen drar du det sämsta skämt du kan komma på, typ "vad är det för skillnad på en kamel? den kan varken äta knäckebröd...!!!" dom kommer bli helt ställda :'>

HAHAHA den den där var klockren [wink] Du har ingen dålig humor 🙂

Haha håller med alla om att det var löjligt att reagera så men hade väl lågt blodsocker eller nåt(?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänner har både positiv och negativ effekt på ens psyke


   
SvaraCitera