Aviseringar
Rensa alla

Dåliga vanor på fyllan


Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Nja, inga jag kan komma på! Är någorlunda lik mig själv nykter som full förutom att jag kanske ger något fler lap dances på fyllan hehe..

detta är ingen dålig vana så som jag ser det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

detta är ingen dålig vana så som jag ser det

Kom dock på en nu, och det är att jag har tendens att visa mitt fula tryne i cam i tinychatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker som att jag tror there is no tomorrow, lär mig ALDRIG. Jag blir väldigt kramig, alla uppskattar inte det. Försvinner ur den riktiga världen in i min egen värld, vilket gör att jag lyssnar dåligt och kan vara svår att få kontakt med. Om jag inte gör det är jag istället för glad och sprallig och älskar allt och alla. Jag pratar för mycket om känslor, och säger saker jag aldrig skulle säga annars. Dansar till askassa låtar. Och fortsättning följer osv...


   
SvaraCitera
Lounge

har väll inga direkta ovanor

förutom rökandet, då

sedan ska jag prata med alla och instiftar hemskt gärna vänskap (vilket inte behöver vara något negativt) men mitt ex påpekade att jag kanske kan verka lite påflugen...... dragit med mig en tjej jag träffade på plattan som bjöd på cigg på klubb etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Just det brukar alltid prata om hur jävla oförstörbar min mobil är och typ slå den hårt i bordskanten, slänga den på backen och stampa på den osv

Vill hävda mig mot "bögiga smartphonesmänniskor" tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vill hävda mig mot "bögiga smartphonesmänniskor" tror jag

[love] Apropå det så flög min tegelsten till mobil iväg idag när jag cyklade.. Den håller än med endast ett par repor! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar sätta mig och spela efter något diffust, mystiskt "system" på vegasautomater om jag kommer bort från dom jag är med.


   
SvaraCitera
Paseo

Åh vad roligt, jag vill också ha dåliga fyllevanor [love]

Får väl berätta om min galna syster ist som åker till sjukhuset å magpumpas!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Åh vad roligt, jag vill också ha dåliga fyllevanor Får väl berätta om min galna syster ist som åker till sjukhuset å magpumpas!!!!

Detta är en vana?


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

Detta är en vana?

Nee kanske inte
Jag borde inte va i den här tråden
Värdelös på fyllor [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

Nee kanske inteJag borde inte va i den här trådenVärdelös på fyllor

Men gumman då. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricker alldeles för mycket, röker alldeles för mycket (röker i princip aldrig nykter), raljerar över vardagsproblem, blir nostalgisk samt fylleringer till folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknar upp i okända hus.
är okänslig genom att hångla med män även då jag vet att det finns annan man/andra män som är intresserade av mig närvarande.
ger ut mitt nummer stundom.
försvinner från gruppen - kan ge mig milda utskällningar.
trollar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar alltid ha sönder min iphone för att jag enkelt har råd med en ny.

Blir även:

Ärlig
Kåt
Kramig
PARTY!!!!!!!!!!!!

dåliga ovanor är väl att jag alltid är den som lägger ner sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Och fortsättning följer osv...

[bigsmile] Ska dokumentera allt!


   
SvaraCitera