Aviseringar
Rensa alla

Dåligt samvete efter drickande.


Ämnesstartare

Jag dricker inte ofta, igår hade jag folköl hemma som jag festade upp. Har mått dåligt (depp) en tid så jag kände att jag behövde få bort det. Dagen efter så är jag inte så bakis, blev ju inte mer än salongsberusad. Men ändå har jag väldigt dåligt samvete och känner mig dålig, mot mig själv osv.

Är det vanligt att det vara så? Och det brukar inte bli så när jag dricker i andra sammanhang heller, och inte mitt i veckan i alla fall själv. Det här var nog den första och troligen sista gången, kom upp för mig inatt nu har jag erfarenhet av det här och behöver inte göra om det.

Känner också att jag behöver skriva det för att bli av med det dåliga samvetet.


   
Citera

jag vet inte, låter konstigt[sad]

skillnad om man har supit och gjort massa konstiga saker


   
SvaraCitera

Dåligt samvete för att du drack mitt i veckan, eller vadå?


   
SvaraCitera

du låter konstig som för dåligt samvete över något sånt.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Image
Några follar är inget du behöver ha ågren över, ryck upp dig.


   
SvaraCitera

Det är jobbigt om du dricker dig kanonfull i offentligt ljus och sedan gör bort dig, säger efterblivna saker, skadar dig själv eller andra fysiskt osv. Men det där som du pysslar med är i det närmsta hälsosamt.


   
SvaraCitera

Äh, sluta fjolla. Klart man får supa lite då å då utan att känna sig dålig [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Ågren kallar min mor det.
Bakfylleångest är väl inte så konstigt..?
Särskilt inte om man var nere innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, jag hade glömt att jag skrivit här,

Det gick över efter jag skrev detta vill jag minnas. Men det är nog lite som om all nedstämdhet sparades till dagen efter och all rann ut.


   
SvaraCitera

Skärgårdsdrömmen:

Är det vanligt att det vara så?

får nästan aldrig dåligt samvete när jag dricker. bara när jag blir så full att jag börjar slå folk i ansiktet [sad]

passaro:

,

davvelito:

,


   
SvaraCitera

Hahah

Skall hämnas, inte kommit på hur än


   
SvaraCitera

passaro:

Skall hämnas,

[chocked]


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Jepp[badgrin]


   
SvaraCitera

väx op [crazy]


   
SvaraCitera

sil3m:

väx op

näe [sad]


   
SvaraCitera